FANDOM

Łańcuchocykl
70730 Chain Cycle Ambush Alt 2
Pojazd
Użytkownik(cy) Wrayth, Ghoultar (wszyscy dawniej)
Funkcja(e) Transport, walka
Status Zniszczony

Łańcuchocykl to motor, którym dysponowały Duchy podczas konfliktu z Ninja.

Historia

Kiedy Morro kazał Wraythowi zaatakować Ninja, mistrz łańcuchów opętał jeden z motocyklów. Następnie pojechał nim po Ninja idący do Stiixu. Uczniowie Wu byli bezbronni wobec Ducha, jednak przypadkowo Wrayth zahaczył o zbiornik wody i wylał go na siebie.

Podczas bitwy w Stiixie, Ghoultar użył Łańcuchocykla w walce z Jayem i jego Błyskawicznym Pogromcą Duchów. Łańcuchocykl rozbił się o pobliski budynek, gdy mistrz kos trafił do zbiornika w pojeździe Ninja Błyskawic.

Opis

Łańcuchocykl to dość sporych rozmiarów motor. Może on służyć do transportu bądź walki. Dwa kolce z przodu wystające poza pojazd ułatwiają taranowanie przeszkód. Wiele elementów tego motoru świeci. W formie zabawki można z niego wystrzelić dwa łańcuchy, które mogą oplątać niczego nie spodziewającą się ofiarę.

Zwykły motor

Zwykły motor to normalne motory wykorzystywane przez gang motocyklistów, który został pobity przez Morro i Wraytha. To właśnie taki motocykl opętał mistrz łańcuchów by stworzyć Łańcuchocykl. Kształtem przypominają swojego opętanego odpowiednika, jednak nie ma funkcji bojowych, ani kolców z przodu, oraz jest mniejszy rozmiarem.

Informacje o zestawie

Łańcuchocykl pojawił się w zestawie wydanym w drugiej połowie 2015 roku - 70730 Pojazd łańcuchowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki