FANDOM

Ścigacz
70755 Jungle Raider Alt 2.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Lloyd Garmadon, Kultyści (wszyscy dawniej)
Funkcja(e) Transport, walka
Status W Jaskini Samuraia X

Ścigacz to pojazd, jakim dysponował Lloyd Garmadon podczas Turnieju Żywiołów. Istnieje więcej sztuk tego pojazdu, które należały do Kultystów.

Historia

Kilka Ścigaczy zostało użyte podczas pojedynku na rolkach między Lloydem i Chamille. Atakowały one Ninja i pomagały Mistrzyni Przemian. Przy pomocy Kaia, Zielonemu Ninja udało się wejść do pojazdu i przemienić go przy pomocy Energii. Dzięki niemu, Lloydowi udało się wygrać. Obecnie jest przechowywany w Jaskini Samuraia X wraz z kilkoma innymi pojazdami.

Kilka Ścigaczy zostały użyte podczas pościgu za Darethem w Ekspresowej Perełce. Po skończeniu Turnieju Żywiołów i odzyskania mocy żywiołów przez jego uczestników, Zane użył jednego z ścigaczy, jednak się rozbił. Podczas bitwy w Wąwozie Wielkich kilka Ścigaczy należących do Kultystów zostało zniszczonych przez działko w Perle Przeznaczenia.

Opis

Ścigacz to samochód wyścigowy o opływowych kształtach służący do transportu i walki. Można z maski pojazdu wystrzelić dwa strzały pełne żywiołu Energii. Dodatkowo ostrza z boku pojazdu można swobodnie przemieszczać, przez co mogą służyć do taranowania rzeczy przed Ścigaczem i po bokach. Kołpaki mają kolce by mieć dodatkową obronę przed przeciwnikami.

Jungle Raider Original.png

Ścigacze Kultystów

Ścigacze Kultystów

Kultyści posiadali wiele zwykłych Ścigaczy. Były one zrobione na kształt Anakondowców. Pojazdy te nie miały ani ostrzy po bokach, ani maski potrafiącej strzelać. Posiadały one również kolczaste kołpaki.

Informacje o zestawie

Ścigacz pojawił się w niedużym zestawie wydanym w pierwszej połowie 2015 roku - 70755 Ścigacz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki