FANDOM

70589 Pogromca skał
70589 Rock Roader
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 406
Minifigurki Cole RX
Kamienny Szermierz
Kamienny Zwiadowca
Lil' Nelson
Rok wydania 2016
Cena 179,99zł
Instrukcja budowy

70589 Pogromca skał jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Cole'a RX, Kamiennego Szermierza, Kamiennego Zwiadowcę, Lil' Nelsona, Pogromcę Skał i bazę Kamiennej Armii.

Opis z LEGO.com

Pokonaj Kamienną Armię w skalnej terenówce Cole RX'a!

Dzięki terenowym oponom i masywnemu zawieszeniu ten potężny pojazd przejedzie nawet przez najtrudniejszy teren. Weź na celownik bazę Kamiennej Armii, odpal szybkostrzelne działko na 6 klocków i odłącz wieżyczkę Lil' Nelsona. Omijaj salwy z miotacza dysków w bazie! Rozkręć groźny tylny świder skalnej terenówki i uważaj na wojowników Kamiennej Armii — mają miecze żywiołów i kuszę strzelającą klockami. Potem przyczep wirujący świder na przedzie skalnej terenówki, by rozbić bazę wroga i odjechać w chwale zwycięstwa!

  • W zestawie 4 minifigurki: Cole RX (ze specjalnym strojem i kapturem), Lil' Nelson z kapturem, kamienny wojownik z mieczem i kamienny zwiadowca.
  • Zestaw zawiera skalną terenówkę i bazę Kamiennej Armii.
  • Skalna terenówka ma otwieraną kabinę dla Cole RX'a i Lil' Nelsona, 4 koła z gumowymi oponami terenowymi, pełne zawieszenie, szybkostrzelne działko na 6 klocków, obrotowy tylny świder oraz odłączaną wieżyczkę Lil' Nelsona z dopalaczami i 4 złotymi mieczami.
  • Aby odpalić szybkostrzelne działko skalnej terenówki, dociśnij pojazd do ziemi podczas jazdy. Po zamontowaniu tylnego świdra z przodu możesz w ten sam sposób wprawić go w ruch.
  • W bazie Kamiennej Armii jest strażnica, miotacz dysków, flaga i półprzezroczysty element płomienia.
  • Broń: kamienny wojownik ma miecz żywiołów, a kamienny zwiadowca kuszę strzelającą klockami.
  • W zestawie również tarcza.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat.
  • Wymiary skalnej terenówki: 11 cm wysokości, 22 cm długości i 14 cm szerokości.
  • Wymiary bazy Kamiennej Armii: 11 cm wysokości, 8 cm szerokości i 4 cm głębokości.

Galeria