FANDOM

70590 Plac bitewny airjitzu
70590 Airjitzu Battle Grounds
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 666
Minifigurki Chris
Lloyd
Martin
Nya
Yang
Rok wydania 2016
Cena 269,99zł
Instrukcja budowy

70590 Plac bitewny airjitzu jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Chrisa, Lloyda, Martina, Nyę, Yanga i plac bitewny wejściem głównym, budynkami bocznymi i dwiema wyrzutniami.

Opis z LEGO.com

Doskonal swoje umiejętności ninja w szkole walki Airjitzu!

Airjitzu Lloyd i Airjitzu Nya są arenie treningowej — pomóż im przygotować się do walki z Mistrzem Yangiem, pierwszym mistrzem Airjitzu. Wybierz jedną ze wspaniałych broni treningowych i wypróbuj nowe ciosy na uczniach-duchach. Omiń przeszkody, a potem odłącz wyrzutnie Airjitzu, pociągnij za sznurek i wystrzel bohatera ninja do powietrznej walki z Mistrzem Yangiem. Im mocniej pociągniesz, tym szybciej polecą!

  • W zestawie 5 minifigurek: Airjitzu Lloyd, Airjitzu Nya, Mistrz Yang, uczeń-duch Chris i uczeń-duch Martin.
  • Szkoła walki Airjitzu ma wejście główne, 2 budynki boczne i 2 wbudowane wyrzutnie Airjitzu (ze złotym i niebieskim śmigłem). Jest tu też skład broni ninja do szkolenia Airjitzu.
  • Otwórz wielkie wrota wejściowe i aktywuj funkcję składania schodów, by przewrócić wszelkich napastników.
  • Ustaw minifigurkę ninja na dachu jednego z budynków bocznych i otwórz dach, by wystrzelić ninja w powietrze.
  • Odczep filary przy wejściu głównym i użyj ich jako uchwytów dla wyrzutni podczas powietrznych walk wręcz w świecie Airjitzu.
  • Broń: aeroostrze Mistrza Yanga, kostur i miecz motylkowy.
  • Akcesoria: kaptury Airjitzu Lloyda i Airjitzu Nyi.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat.
  • Wymiary szkoły walki Airjitzu: 15 cm wysokości, 53 cm szerokości i 26 cm głębokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki