FANDOM

70593 Zielony smok NRG
70593 The Green NRG Dragon.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 567
Minifigurki Bucko
Cole (duch)
Cyren
Doubloon
Lloyd
Rok wydania 2016
Cena 229,99zł
Instrukcja budowy

70593 Zielony smok NRG jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Bucko, Cole'a w formie ducha, Cyren, Doubloona, Lloyda, Smoka Energii, katapultę, strażnicę i Miecz Dusz z uwięzionym wewnątrz Kaiem.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Staw czoła podniebnym piratom we wspaniałym latającym smoku Lloyda!

Posadź zielonego ninja Lloyda w siodle, chwyć łańcuchowe wodze i wzbij się w powietrze. Zamachaj potężnymi skrzydłami zielonego smoka NRG, by unieść się wysoko i zaatakować strażnicę piratów kłapiącą paszczą i groźnymi szponami. Omijaj salwy z przenośnej katapulty piratów i odpowiedz ogniem z miotaczy klocków na ogonie smoka. Połącz siły z duchem Cole'a, by zatriumfować nad Bitewnym Dublonem i jego załogą i zdobyć Ostrze Dżina!

  • W zestawie 5 minifigurek: Lloyd w stroju podniebnym, duch Cole'a w stroju podniebnym, Bucko, Cyren i Bitewny Dublon.
  • Zielony smok NRG Lloyda ma siodło dla Lloyda, złote wodze łańcuchowe, ustawianą głowę z półprzezroczystymi, pomarańczowymi oczami i kłapiącą paszczą, rozkładane skrzydła z materiału z nadrukiem zakończone szpikulcami, ustawiane nogi, szpony i ustawiany, rozwidlony ogon z 2 miotaczami klocków.
  • Strażnica podniebnych piratów ma flagę, ukrytą beczułkę z dwiema złotymi monetami i ognisko z półprzezroczystym klockiem płomienia.
  • Katapulta podniebnych piratów ma 3 kręcące się koła i amunicję w postaci 4 okrągłych klocków LEGO® 2x2.
  • Broń: złoty miecz Cole'a, miecz podniebnych piratów, zwykły miecz, włócznia i Ostrze Dżina.
  • W zestawie również lampion.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat.
  • Wymiary zielonego smoka NRG: 15 cm wysokości, 37 cm długości i 21 cm szerokości ze złożonymi skrzydłami, a 57 cm szerokości z rozłożonymi skrzydłami.
  • Wymiary katapulty podniebnych piratów: 10 cm wysokości, 13 cm długości i 11 cm szerokości.
  • Wymiary strażnicy podniebnych piratów: 12 cm wysokości, 5 cm długości i 12 cm szerokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki