FANDOM

70594 Bitwa o latarnię
70594 The Lighthouse Siege
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 767
Minifigurki Clancee
Echo Zane
Flintlocke
Jay
Nadakhan
Nya
Sqiffy
Tai-D
Rok wydania 2016
Cena 299,99zł
Instrukcja budowy

70594 Bitwa o latarnię jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Clancee'go, Echo Zane'a, Flintlocke'a, Jaya, Nadakhana, Nyę, Sqiffy'ego, Tai-D, latarnię z pomostem, odrzutowiec, Lampę Tyrahnu i Miecz Dusz z uwięzionym wewnątrz Lloydem.

Opis z LEGO.com

Dołącz do ninja broniących wielopiętrowego budynku latarni!

Jay i Nya będą się bronić w budynku latarni i szykują mnóstwo pułapek dla atakujących podniebnych piratów. Omijaj salwy z szybkostrzelnego działka odrzutowca piratów. Aktywuj funkcję zapadni, by schody wejściowe złożyły się, a napastnicy wpadli prosto do więziennej celi. Pokaż wrogom, jak skacze ninja — możesz chodzić po ścianach lub zsunąć się po rurze prosto w wir walki. Zrzucaj dynamit na podniebnych piratów, walcz z Nadakhanem o Ostrze Dżina i sięgnij po zwycięstwo!

  • W zestawie 7 minifigurek: Nya i Jay w strojach podniebnych, Echo Zane, Bitewny Clancee, Nadakhan, Bitewny Flintlocke, Sqiffi i robot Tai-D.
  • Zestaw obejmuje wielopiętrowy budynek latarni i odrzutowiec podniebnych piratów.
  • Latarnia rozkłada się, umożliwiając zabawę wewnątrz. W latarni są schody wejściowe z funkcją zapadni, podziemia z ukrytym laboratorium (wraz ze stołem) i celą więzienną, zapadająca się podłoga, ukryte działko sprężynowe, 2 kusze strzelające klockami, 4 złote miecze, złote sai, elementy pozwalające ninja chodzić po ścianach, rura, po której minifigurki mogą zjechać do ataku lub ucieczki, napędzany korbą mechanizm do zrzucania dynamitu oraz świecący klocek na szczycie wieży.
  • Naciśnij złoty wiatrowskaz na szczycie latarni, by rozświetlić świecący klocek.
  • Aktywuj zapadnię w schodach wejściowych, by zrzucić napastników prosto do lochu w podziemiach.
  • Dzięki dodatkowym elementom minifigurki ninja mogą wspinać się lub schodzić po ścianach jak prawdziwi ninja.
  • W zestawie również pomost z lampionami na sznurze oraz skrzynka pocztowa i skała skrywająca miecz.
  • Odrzutowiec podniebnych piratów ma szybkostrzelne działko na 6 klocków, 2 odczepiane miecze podniebnych piratów i półprzezroczysty element płomienia wydechu.
  • Broń: 2 złote miecze Nyi, Złota Kosa Jaya, Ostrze Dżina Nadakhana, 2 pistolety Bitewnego Flintlocke'a, zębata miotła Bitewnego Clancee'ego i miotacz klocków podniebnych piratów.
  • Akcesoria: Czajniczek Tyrahna, dynamit, strzykawka, klucz płaski, wiertarka, szkło powiększające, dzbanek na olej i piecyk.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat.
  • Wymiary latarni (wraz z pomostem): 36 cm wysokości, 25 cm szerokości i 32 cm głębokości.
  • Wymiary odrzutowca podniebnych piratów: 5 cm wysokości, 13 cm długości i 8 cm szerokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki