FANDOM

70595 Niewykrywalny pojazd ninja
70595 Ultra Stealth Raider.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 1093
Minifigurki Chen
Cole
Eyezorai
Jay
Kai
Yang
Zane
Rok wydania 2016
Cena 399,99zł
Instrukcja budowy

70595 Niewykrywalny pojazd ninja jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Chena, Cole'a, Eyezoraia, Jaya, Kaia, Yanga, Zane'a, Niewykrywalny Ultrapojazd i Chenozaura.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

4 niesamowite pojazdy w 1!

Pojazd naddźwiękowy został ulepszony — teraz to niewykrywalny ultrapojazd, w którym można stawić czoła Mistrzowi Yangowi, Mistrzowi Chenowi i Eyezoraiowi. Wskocz do kabin z bohaterami ninja i ruszaj do boju. Unikaj kłapiącej paszczy i sprężynowych działek Chenozaura. Odpowiedz ogniem z podwójnego działka szybkostrzelnego na 6 klocków i 2 działek sprężynowych potężnego czołgu, po czym zaskocz wroga, dzieląc pojazd na helikopter odrzutowy, wielki motor i 2 skutery gąsienicowe. Odczep złote bronieninja do walki wręcz i przechwyć aeroostrze Mistrza Yanga, by zwyciężyć!

  • W zestawie 7 minifigurek: Cole, Zane, Jay, Kai, Mistrz Chen, Eyezorai i Master Yang.
  • Zestaw zawiera czteroczęściowy niewykrywalny ultrapojazd i Chenozaura.
  • Czteroczęściowy niewykrywalny ultrapojazd ma 2 otwierane kabiny, 2 odkryte kabiny, wielkie gąsienice i koła, podwójne działko szybkostrzelne na 6 klocków, 2 działka sprężynowe, 6 odczepianych złotych mieczy ninja, 2 złote shurikeny i funkcję rozdzielania.
  • Rozdziel pojazd na helikopter odrzutowy (z rozkładanymi skrzydłami, 2 złotymishurikenami, tylnym lukiem więziennym na minifigurkę i półprzezroczystymi płomieniami), wielki motor (z obydwoma działkami szybkostrzelnymi) i 2 skutery gąsienicowe (każdy z jednym działkiem sprężynowym).
  • Chenozaur ma 2 działka sprężynowe, kłapiącą paszczę, dowolnie ustawiane przeguby, odczepiany fotel i ozdobne kły.
  • Broń: jadeitowe ostrze Mistrza Chena, aeroostrze Mistrza Yanga, ostrze Anacondrai, miecz Anacondrai, 2 złote sai, 4 złote miecze i 2 złote shurikeny.
  • Akcesoria: lampion Mistrza Yanga.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 9 do 14 lat.
  • Wymiary niewykrywalnego ultrapojazdu (w pełni złożonego): 11 cm wysokości, 38 cm długości i 34 cm szerokości.
  • Wymiary odłączanego helikoptera odrzutowego: 7 cm wysokości, 24 cm długości i 9 cm szerokości ze złożonymi skrzydłami.
  • Wymiary odłączanego wielkiego motoru: 9 cm wysokości, 33 cm długości i 18 cm szerokości.
  • Wymiary odłączanych skuterów gąsienicowych: po 6 cm wysokości, 20 cm długości i 8 cm szerokości.
  • Wymiary Chenozaura: 17 cm wysokości, 23 cm długości i 12 cm szerokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki