FANDOM

70601 Podniebny rekin
70601.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 221
Minifigurki Flintlocke
Lloyda
Rok wydania 2016
Cena 89,99zł
Instrukcja budowy

70601 Podniebny rekin jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Flintlocke'a, Lloyda, Podniebnego Rekina, plecak odrzutowy i Miecz Dusz z uwięzionym wewnątrz Kaiem.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Pomóż Lloydowi pokonać Podniebnego rekina Krzemieniaka!

Cóż to za niesamowity odrzutowiec z groźnymi ostrzami, działkami i mnóstwem pirackich symboli? Wyślij drona, żeby mu się przyjrzał. Ostrożnie! Podniebny rekin może w każdej chwili poczęstować cię dynamitem albo zgniłą rybą! Później przekształć drona w odrzutowy plecak dla Lloyda i wyślij ninja do walki. Zestrzel podniebnego rekina i wygraj walkę, aby uwolnić uwięzionego Kaia z Ostrza Dżina!

  • Zawiera 2 minifigurki: Lloyda i Flintlocke'a.
  • Podniebny rekin ma otwieraną kabinę z naklejkami, które zawierają szczegóły pulpitu, funkcję bombardowania (2 elementami dynamitu lub 2 zgniłymi rybami), 2 składane ostrza, a także ukryty piracki miecz i 6 odłączanych działek.
  • Podniebny rekin ma też mnóstwo typowo pirackich detali, takich jak łańcuchy, kotwice, 2 skrzynie ze skarbami, 2 baryłki i 2 pomarańczowe elementy zgniłych ryb i kości.
  • Zestaw zwiera też drona, który może się zmienićw plecak odrzutowy Lloyda, a wraz z nim przezroczyste elementy płomieni.
  • Broń to przejrzyste, czerwone Ostrze Dżina z elementem „uwięzionego Kaia” oraz złoty kij Lloyda.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z serialu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Podniebny rekin ma ok. 6 cm wysokości, 27 cm długości i 16 cm szerokości.
  • Wymiary drona/plecaka odrzutowego: 9 cm wysokości, 5 cm szerokości i 2 cm głębokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki