FANDOM

70604 Wyspa Tygrysiej Wdowy
70604
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 450
Minifigurki Cole (duch)
Dogshank
Nya
Sqiffy
Wu
Rok wydania 2016
Cena 229,99zł
Instrukcja budowy

70604 Wyspa Tygrysiej Wdowy jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Cole'a w formie ducha, Dogshank, Nyę, Sqiffy'ego, Wu, Tygrysią Wdowę, opuszczoną świątynię, piracką lotnię, balon i Miecz Dusz z uwięzionym wewnątrz Lloydem.

Opis z LEGO.com

Alarm dla Ninja! Zaatakowano Wyspę Tygrysiej Wdowy!

Nadchodzi potężna Dogshank, wymachując potężną kotwicą! Pomóż Nyi obronić się za pomocą katany i zbombarduj Dogshank kokosami zrzucanymi z wieży albo balonu Senseia Wu. Uważaj na piracki pojazd Sqiffy'ego, który czai się gdzieś w górze. Spróbuj zrzucić jego właściciela z drabiny, przewracając na niego palmę. Jaskinia to świetna kryjówka, ale strzeż się wielkich jadowitych pająków, które wędrują po wyspie! Odeprzyj najazd piratów, by uwolnić ze specjalnego Ostrza Dżina uwięzionego Lloyda!

  • Zawiera 4 minifigurki: Nyi, Cole'a, Senseia Wu i Sqiffy'ego, a do tego wielką postać Dogshank.
  • Na Wyspie Tygrysiej Wdowy znajdziesz wieżę, ż której można rzucać kokosami, winorośl, po której może zjechać Ninja, pokój odpraw Ninja z wiszącą latarnią, mapę Ninjago i elementy przydatne przy planowaniu misji, jaskinię otwieraną ruchem dźwigni z ukrytymi elementami kryształu i złota, a także dekoracje w stylu Ninja, liść palmy i przezroczyste elementy ognia.
  • Na wyspie jest także most i drabina z funkcją przewracania palmy, która spada na intruzów.
  • Piracki pojazd latający przypina się do pleców Sqiffy'ego i ma regulowane skrzydła, ostrza oraz mocowanie na Ostrze Dżina.
  • Balon Senseia Wu to groźna broń — można rzucać z niego kokosami w piratów!
  • Wielka Dogshank ma ruchome ramiona i jest uzbrojona w kotwicę na łańcuchu. Do tego ma na plecach 2 ruchome pirackie flagi.
  • Pająk ma kleszcze oraz ruchome nogi i żądło.
  • W zestawie także inna broń w postaci przezroczystego, zielonego Ostrza Dżina z elementem „uwięzionego Lloyda”, 2 złote katany Nyi, srebrna katana Cole'a, kij bojowy Senseia Wu oraz 2 karabiny Sqiffy'ego.
  • Wśród akcesoriów znajdziesz kokosy Senseia Wu, lornetkę i hełm lotnika, a także należąca do Nyi fiolka z jadem pająka.
  • Minifigurka Nyi ma specjalny strój wodnych wojowników Ninja.
  • Minifigurka Cole'a jest przebrana za ducha.
  • Minifigurka Senseia Wu ma zapasowy kapelusz lotniczy z goglami.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Wymiary Wyspy Tygrysiej Wdowy: ok. 25 cm wysokości, 33 cm szerokości i 17 cm głębokości.
  • Wymiary balonu Senseia Wu: ok. 8 cm wysokości, 5 cm długości i 3 cm szerokości.
  • Wymiary pająka: ok. 3 cm wysokości, 6 cm długości i 7 cm szerokości.
  • Wymiary pirackiego pojazdu: ok. 3 cm wysokości, 5 cm długości i 9 cm szerokości.
  • Figurka Dogshank ma ok. 7 cm wysokości.

Galeria