FANDOM

70605 Twierdza Nieszczęścia
70605
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 754
Minifigurki Bucko
Flintlocke
Jay
Kai
Lloyd
Małpi Klucz
Nadakhan
Rok wydania 2016
Cena 349,99zł
Instrukcja budowy

70605 Twierdza Nieszczęścia jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Bucko, Flintlocke'a, Jaya, Kaia, Lloyda, Małpi Klucz, Nadakhana, Twierdzę Nieszczęścia, piracki odrzutowiec, plecak odrzutowy oraz Miecz Dusz z uwięzionym wewnątrz Wu.

Opis z LEGO.com

Przyczaj się i znienacka zaatakuj niesamowitą kwaterę główną podniebnych piratów!

Zły Dżin Nadakhan i załoga Twierdzy Nieszczęścia grożą zniszczeniem Ninjago. Nie ma czasu! Lloyd musi wzbić się wysoko na swoim plecaku odrzutowym i opuścić Jaya na linie prosto w sam środek bitwy. Uważaj na działa ukryte w Twierdzy Nieszczęścia, miotacze dysków oraz piracki odrzutowiec, który właśnie wzbija się ponad lądowisko. Czy potrafisz pomóc wojownikom Ninja w pokonaniu Nadakhana, aby mogli uwolnić Wu uwięzionego w złotym Ostrzu Dżina?

  • Zawiera 6 minifigurek: Jaya, Lloyda, Kaia, Bucko, Nadakhana i Krzemieniaka, a do tego Złośliwą Małpę.
  • Latająca Twierdza Nieszczęścia to statek i kwatera główna piratów. Ma otwierany kokpit z minifigurką, silniki ze śmigłami w kształcie mieczy ninja obracane za pomocą dźwigni w położenie do startu lub lotu, 2 ukryte wysuwane działa, 2 miotacze dysków, obrotowe działko lotnicze, odłączana łódka ratunkowa, pancerna skrzynia i flaga podniebnych piratów.
  • Twierdza Nieszczęścia ma też lądowiskodla pirackiego odrzutowca. Odrzutowiec ma otwierany kokpit mieszczący minifigurkę, 2 miotacze klocków, rozkładane skrzydła i obracające się śmigło.
  • Plecak odrzutowy Lloyda ma mocowanie dla minifigurki, wirnik Ninjago do upuszczania i wciągania liny, a także złota ostrza Ninja.
  • Wśród broni znajdziesz złote Ostrze Dżina z elementem „uwięziony Wu”, 2 złote katany dla Jaya i Lloyda, 2 srebrne katany Kaia, karabin i młotek Złośliwej Małpy, piracki miecz Bucko oraz pistolet Krzemieniaka.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Wymiary Twierdzy Nieszczęścia: ok. 23 cm wysokości, 44 cm długości i 45 cm szerokości.
  • Wymiary pirackiego pojazdu: ok. 4 cm wysokości, 11 cm długości i 9 cm szerokości.
  • Wymiary łodzi ratunkowej: ok. 11 cm długości, 4 cm szerokości i 2 cm wysokości.
  • Wymiary odrzutowego plecaka Lloyda: ok. 7 cm wysokości, 12 cm długości i 19 cm szerokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki