FANDOM

70612 Mechaniczny smok zielonego ninja
70612 Green Ninja Mech Dragon
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 544
Minifigurki Lloyd
Mistrz Wu
Garmadon
Charlie
Rok wydania 2017
Cena 229,99zł

70612 Mechaniczny smok zielonego ninja jest jednym z zestawów z LEGO Ninjago: Film. Zawiera Lloyda, Mistrza Wu, Garmadona i Charlie'ego, a także mechanicznego zielonego smoka.

Opis z LEGO.com

Rozpraw się z Garmadonem na mechanicznym smoku zielonego ninja!

Spróbuj przechytrzyć Garmadona, złego ojca zielonego ninja, walcząc na potężnym mechanicznym smoku z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™. Mechaniczny smok zielonego ninja ma kłapiące szczęki, w pełni ruchome ciało, ogon włączany kółkiem, dwa miotacze klocków na nogach i dwa ukryte wysuwane silniki. W zestawie są cztery minifigurki i broń (w tym miecz zielonego ninja i wskaźnik laserowy Garmadona), dzięki czemu zabawa będzie jeszcze ciekawsza.

  • W zestawie cztery minifigurki: zielony ninja, Wu, Garmadon i Charlie.
  • Mechaniczny smok zielonego ninja ma kokpit z miejscem na minifigurkę, kłapiące szczęki, niezwykle ruchome ciało, ruchomy ogon z kolcami włączany kółkiem, dwa miotacze klocków na nogach, dwa ukryte wysuwane silniki w przednich nogach i złote dekoracje.
  • Broń: miecz z chwostem zielonego ninja, laska Wu, wskaźnik laserowy i dwie katany Garmadona oraz rybia włócznia Charliego.
  • Odgrywaj niezwykłe sceny z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™.
  • Mechaniczny smok zielonego ninja ma ok. 13 cm wysokości, 60 cm długości i 12 cm szerokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki