FANDOM

70614 Odrzutowiec Błyskawica
70614 Lightning Jet
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 876
Minifigurki Jay
Ed
Edna
Skorupa
Meduza
Zbir z Armii Rekinów
Rok wydania 2017
Cena 249,99zł

70614 Odrzutowiec Błyskawica jest jednym z zestawów z LEGO Ninjago: Film. Zawiera Jay'a, Eda, Ednę, Skorupę, Meduzę i zbira z Armii Armii Rekinów, a także odrzutowiec i mechanicznego kraba.

Opis z LEGO.com

Ruszaj na ratunek odrzutowcem Błyskawica Jaya!

Wsiądź z Jayem do odrzutowca Błyskawica i uratuj Eda i Ednę przed atakiem kraba Armii Rekinów w emocjonującym zestawie z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™. Odrzutowiec ma uchwyt, który ułatwia podnoszenie go i zabawę, a także otwierany kokpit na minifigurkę, sprężynowe działko i obracający się dysk elektryczny, który można włączyć przyciskiem. Krab ma ruchome nogi i szczypce oraz szybkostrzelne działko na sześć klocków. W zestawie jest też sześć minifigurek z bronią, dzięki którym zabawa będzie jeszcze ciekawsza.

  • W zestawie sześć minifigurek: Jay, Ed, Edna, Skorupa, Meduza oraz zbir z Armii Rekinów.
  • Odrzutowiec Błyskawica ma uchwyt ułatwiający zabawę, otwierany kokpit z miejscem na minifigurkę, sprężynowe działko, obracający się dysk elektryczny, ruchome skrzydła i dużo anten.
  • Krab ma sześć ruchomych nóg i kłapiące szczypce oraz szybkostrzelne działko na sześć klocków.
  • Broń: kolczasty korbacz Jaya, rybia piła łańcuchowa Skorupy, rybi miotacz klocków Meduzy z dodatkową amunicją oraz rybi młot zbira z Armii Rekinów.
  • W zestawie jest też klucz Eda.
  • Odgrywaj niezwykłe sceny z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™.
  • Odrzutowiec Błyskawica ma ok. 20 cm wysokości, 44 cm długości i 30 cm szerokości.
  • Krab ma ok. 6 cm wysokości, 9 cm długości i 12 cm szerokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki