FANDOM

70618 Perła Przeznaczenia
70618 Destiny's Bounty
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 2292
Minifigurki Kai
Nya
Cole
Zane
Lloyd
Jay
Mistrz Wu
Rok wydania 2017
Cena 779,99zł

70618 Perła Przeznaczenia jest jednym z zestawów z LEGO Ninjago: Film. Zawiera Kai'a, Nyę, Cole'a, Zane'a, Lloyda, Jay'a oraz Mistrza Wu, a także statek Perła Przeznaczenia.

Opis z LEGO.com

Dołącz do ninja na pokładzie latającego statku Wu!

Zbuduj ogromną bazę szkoleniową dla ninja — Perłę Przeznaczenia. Ten niezwykle szczegółowy model z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™ składa się z trzech modułowych poziomów. Statek ma galion w kształcie dwugłowego smoka, dekorowane żagle, podnoszone i opuszczane kotwice, dojo szkoleniowe dla ninja oraz łazienkę i sypialnię Wu w kadłubie. Model zawiera też ukryte uzbrojenie, w tym broń ostateczną — laserowy wskaźnik — oraz siedem minifigurek z bronią, dzięki czemu zabawa będzie jeszcze ciekawsza.

  • W zestawie siedem minifigurek: Wu, Kai, Lloyd, Zane, Nya, Jay i Cole.
  • Perła Przeznaczenia ma trzy modułowe poziomy (górny pokład, dojo Wu oraz środkowy pokład/kadłub), galion w kształcie dwugłowego smoka, trzy dekorowane żagle, łańcuch lampionów, dwie podnoszone i opuszczane kotwice, uchwyt podniebnych piratów w kształcie czaszki, dwie beczki i trzy skrzynie. Na statku znajduje się sypialnia Wu z jednoosobowym łóżkiem, łazienka w kadłubie oraz dojo ze zwojem, manekinem treningowym i trzemarodzajami broni szkoleniowej, a pod pokładem jest ukryta broń.
  • Broń na pokładzie Perły Przeznaczenia: wskaźnik laserowy, cztery złote sai, dwie złote katany, dwie srebrne katany, kusza, czarny miecz kamiennego wojownika, dwa złote shurikeny i aeroostrze ze złotymi ostrzami.
  • Broń minifigurek: laska Wu, dwie katany Kaia, miecz z chwostem Lloyda, łuk i strzała Zane'a, włócznia z chwostem Nyi, łańcuch z kolcem Jaya oraz młot Cole'a.
  • Akcesoria: trzy książki, miotła, łopata, duży teleskop, teleskop ręczny, dwie wędki, zbroja Cynobru, szkieletowy hełm Garmadona, hełm z czaszką Anacondrai, list od Misako, cztery ryby, dwie karty kolekcjonerskie, mapa świata NINJAGO® oraz sekstant.
  • Odgrywaj niezwykłe sceny z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™.
  • Perła Przeznaczenia ma ok. 45 cm wysokości, 55 cm długości i 17 cm szerokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki