FANDOM

70721 Pojazd bojowy Kaia
70721 Kai Fighter
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 196
Minifigurki Cryptor
Techno Kai
Rok wydania 2014
Cena 79,99zł
Instrukcja Budowy

70721 Pojazd bojowy Kaia jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Cryptora, Techno Kaia i Myśliwiec Ninja.

Opis z LEGO.com

Pokonaj Generała Cryptora w czerwonym pojeździe bojowym Kaia!

Kai zarekwirował cywilny pojazd i dzięki swojemu technoostrzu przerobił go na niesamowity, czerwono-złoty myśliwiec ninja! Startuj i śmigaj między drapaczami nowego miasta Ninjago z Kaiem za sterami. Wystrzel rakiety ze złotymi głowicami pod nogi podłego Generała Cryptora i unikaj strzałów z jego laserowej rakietnicy przeciwlotniczej. Pokonaj Generała Cryptora, a potem odchyl skrzydła w tył, żeby przyspieszyć i uciec. Zestaw zawiera 2 minifigurki z bronią i dodatkiem: Kaia i Generała Cryptora.

  • Zestaw zawiera 2 minifigurki z bronią i dodatkiem: Kaia i Generała Cryptora ze zbroją.
  • Model ma 2 wystrzeliwane rakiety ze złotymi głowicami, ruchome skrzydła, ostrza na skrzydłach, 2 potężne silniki odrzutowe na bokach i kokpit z miejscem na minifigurkę.
  • Broń: wyjątkowe, przezroczyste, czerwone technoostrze, 2 miecze i laserowa rakietnica.
  • W zestawie również specjalna zbroja dla Generała Cryptora.
  • Wystrzel rakiety ze złotymi głowicami.
  • Cofnij skrzydła, by przyspieszyć i uciec przed atakami nindroidów.
  • Wyrwij Generałowi Cryptorowi czerwone technoostrze i uratuj nowe miasto Ninjago.
  • Model ma ok. 12 cm wysokości, 26 cm długości i 34 cm szerokości.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki