FANDOM

70725 Smok nindroid
70725 Nindroid MechDragon.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 691
Minifigurki Cryptor
Mroczny Wu
Ninja Droid
Sensei Garmadon
Techno Lloyd
Rok wydania 2014
Cena 349,99zł
Instrukcja Budowy - Część 1
Instrukcja Budowy - Część 2

70725 Smok nindroid jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Cryptora, Mrocznego Wu, Ninja Droida, Senseia Garmadona, Techno Lloyda, Smoka Nindroida i Proto Sam-X.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Wejście smoka nindroida! Sensei Garmadon i Lloyd próbują uciec samochodem Nyi z technoostrzem, ale w potężnym smoku ścigają ich nindroidy i Sensei Wu, który przeszedł na stronę zła. Uważaj na wirujące piły tarczowe na ogromnych skrzydłach i unikaj rakiet wystrzeliwanych z działa. Nie daj się schwytać w mechaniczną paszczę i ogromne szpony ani trafić machającym ogonem. Za sterami stoi mroczny Wu, a dwa uzbrojone nindroidy tylko czekają, by wskoczyć do walki. Nie pozwól im schwytać ninja i uwięzić go w ukrytej celi, by jego mocą zasilić smoka. Umknij samochodem Nyi, odpierając wrogów dzięki harpunowi i rakietom wystrzeliwanym z ukrytych dział. Zestaw zawiera 5 minifigurek wraz z bronią: Senseia Garmadona, Lloyda, mrocznego Wu, Generała Cryptora i nindroida.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki