FANDOM

70732 Miasto Stiix
70732 City of Stiix.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 1069
Minifigurki Cyrus
Ghoultar
Jay (Głębostonit)
Kai (Głębostonit)
Ming
Nya
Skreemer
Wrayth
Zły Zielony Ninja
Rok wydania 2015
Cena 449,99zł
Instrukcja budowy

70732 Miasto Stiix jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Cyrusa, Ghoultara, Jaya w głębostonitowym stroju, Kaia w głębostonitowym stroju, Minga, Nyę, Skreemera, Wraytha, Złego Zielonego Ninja, Stiix z Aeroostrzem, motorówkę i Statek Duchów.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Dołącz do dzielnych ninja próbujących wedrzeć się do nawiedzonego miasta Stiix! Pędź w kierunku miasta na motorówce Nyi, jednocześnie ostrzeliwując upiornych nieprzyjaciół. Unikaj ostrzału z armaty w przyczółku, miotaczy klocków na potężnym statku duchów oraz miotacza bomb duchów umieszczonego na dachu budynku. Za wszelką cenę postaraj się dostać do doków. Dobądź potężnej głębostonitowej katany Jay'a i zmierz się z mistrzem kos Ghoultarem. Jeśli jakiś ninja zostanie uwięziony w klatce, uwolnij go za pomocą łomu Nyi. Znajdź i otwórz tajne wejście do świątyni, ale uważaj na zapadnię na parterze. Gdy dotrzesz na najwyższe poziomy miasta, zmierz się ze Złym Zielonym Ninja i zdobądź zwój Airjitzu! W zestawie 8 minifigurek z bronią i dodatkami: Kai, Jay, Nya, Zły Zielony Ninja, mistrz łańcuchów Wrayth, mistrz kos Ghoultar, wojownik-duch Cyrus i ninja-duch Ming.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki