FANDOM

70736 Atak smoka Moro
70736 Attack of the Morro Dragon.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 658
Minifigurki Cowler
Jay (Głębostonit)
Kai (Głębostonit)
Skreemer (x2)
Wrayth
Yokai
Zły Zielony Ninja
Rok wydania 2015
Cena 299,99zł
Instrukcja budowy

70736 Atak smoka Moro jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Cowlera, Jaya w głębostonitowym stroju, Kaia w głębostonitowym stroju, dwa Skreemery, Wraytha, Yokaia, Złego Zielonego Ninja, Smoka Morro, grobowiec Pierwszego Mistrza Spinjitzu i dwie odrzutowe deski.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Uwaga — Moro opętał Zielonego Ninja! Teraz atakuje on grobowiec pierwszego mistrza spinjitzu na swoim potężnym smoku, aby przejąć kr yształ krainy. Dołącz do Kai'a i Jay'a na odrzutowych deskach ninja, chcących powstrzymać wściekłą bestię i dzierżącego łańcuch duchów Złego Zielonego Ninja przed sforsowaniem wejścia do grobowca. Unikaj groźnych szczęk smoka oraz pałaszujących Skreemerów, które będą się starać przemienić dzielnych ninja w duchy. Użyj aeroostrza i wszystkich swoich umiejętności ninja, aby powstrzymać tych upiornych najeźdźców przed zabraniem kryształu krainy! W zestawie 6 minifigurek z bronią i dodatkami: Kai, Jay, Zły Zielony Ninja, mistrz łańcuchów Wrayth, wojownik-duch Cowler i wojownik-duch Yokai.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki