FANDOM

70737 Starcie tytanów Mech
70737 Titan Mech Battle.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 754
Minifigurki Bansha
Ghoultar
Jay (Głębostonit)
Nya
Skreemer
Zane (Głębostonit)
Rok wydania 2015
Cena 249,99zł
Instrukcja budowy

70737 Starcie tytanów Mech jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Banshę, Ghoultara, Jaya w głębostonitowym stroju, Nyę, Skreemera, Zane'a w głębostonitowym stroju, Mechatytana, Mech-ensteina wyrzutnię z hakiem i jaskinię Samuraja X z Aeroostrzem.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Przygotuj się na ostateczną walkę mechów: Mechatytan Zane'a staje do pojedynku z mechem mistrza ostrzy Banshy — Mech-ensteinem! Umieść Zane'a w kokpicie i ustaw ramiona, nogi i tułów robota w niesamowite pozy bojowe. Strzelaj z miotaczy klocków i unikaj ogromnych mieczy czterorękiego Mech-ensteina. Przenieś walkę w przestworza za pomocą plecaka rakietowego! Wesprzyj Zane'a i pomóż Jay'owi i Nyi przewrócić mecha duchów za pomocą sprężynowej wyrzutni z hakiem. Użyj wszystkich efektownych broni ninja, aby powstrzymać mistrza kos Ghoultara przed przedarciem się do jaskini Samuraja X i przejęciem aeroostrza! W zestawie 5 minifigurek z bronią i dodatkami: Zane, Jay, Nya, mistrz kos Ghoultar i mistrz ostrzy Bansha.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki