FANDOM

70738 Ostatni lot Perły Przeznaczenia
70738 Final Flight of Destiny's Bounty.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 1253
Minifigurki Bansha
Cole (Głębostonit)
Ghoultar
Lloyd (Głębostonit)
Łucznik Dusz
Morro
Nya
Skreemer (x2)
Spyder
Sensei Wu
Rok wydania 2015
Cena 549,99zł
Instrukcja budowy

70738 Ostatni lot Perły Przeznaczenia jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Banshę, Cole'a w głębostonitowym stroju, Ghoultara, Lloyda w głębostonitowym stroju, Łucznika Dusz, Morro, Nyę, dwa Skreemery, Senseia Wu, Perłę Przeznaczenia, warsztat z powietrznym motorem, smoka-ducha i Aeroostrze.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Uwaga bohaterowie ninja! Wszyscy na pokład Perły Przeznaczenia. Przygotować się do powietrznego starcia z Moro — władcą wiatru i najpotężniejszym z duchów! Poznaj słynny statek z serii LEGO® NINJAGO™ ze wszystkimi jego detalami takimi jak zdejmowany dach skrywający powietrzny motor i rozkładany warsztat Nyi. Podnieś statek za pomocą specjalnego uchwytu, użyj dźwigni, aby odpowiednio ustawić żagle i ruszaj do walki. Unikaj ogona i paszczy smoka duchów i otwórz ogień z potrójnych miotaczy klocków.Wysuń podwójną wyrzutnię harpunów, aby uruchomić mechanizm transformacji silnika. Wypuść powietrzny motor, aby odeprzeć atak groźnych Skreemerów i ninja-ducha Moro. Aeroostrze nie może wpaść w ręce tych złowrogich duchów. W zestawie 9 minifigurek z bronią i dodatkami: Lloyd, Nya, Cole, bojowy Wu, Moro, mistrz ostrzy Bansha, mistrz łuków Łucznik Dusz, mistrz kos Ghoultar i ninja-duch Spyder.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki