FANDOM

70751 Świątynia Airjitzu
70751.png
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 2028
Minifigurki Kai
Jay
Cole
Zane
Lloyd
Nya
Wu
Misako
Listonosz
Dareth
Claire
Jesper
Rok wydania 2015
Cena 899,99 zł
Instrukcja budowy

70751 Świątynia Airjitzu jest ekskluzywnym zestawem Ninjago. Zawiera minifigurki Kai'a, Jay'a, Cole'a, Zane'a, Lloyda, Nyi, Wu, Misako, Listonosza, Daretha, Claire i Jespera, Nawiedzoną Świątynię Yanga, warsztat kowalski, targ przemytników, most, wyrzutnię fajerwerków oraz lotnię.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Dołącz do wojowników ninja we wspaniałej Świątyni Airjitzu!

Oddaj się bez reszty przyjemności budowania z LEGO® NINJAGO™ i wznieś majestatyczną Świątynię Airjitzu oraz pobliską wioskę! Misternie wykonany budynek świątyni wyróżnia wiele zachwycających elementów architektonicznych, jak ozdobne okna w stylu orientalnym czy rozsuwane drzwi. Dopracowane w każdym szczególe ściany warsztatu kowalskiego zbudowanego na drewnianym szkielecie oraz urokliwie wygięte dachy targu przemytników będą także sprawdzianem Twoich umiejętności w stawianiu budowli z klocków LEGO. Dzięki wszystkim wojownikom ninja dostępnym po raz pierwszy w jednym zestawie oraz innym ważnym bohaterom, możesz odtworzyć swoje ulubione przygody ze świata NINJAGO. Napij się herbaty w recepcji świątyni, ćwicz techniki ninja w sali ćwiczeń albo spotkaj się z Wu w jego pracowni, by poczytać coś lub namalować. Odkryj szybowiec ninja na piętrze warsztatu kowalskiego, przejdź most strzeżony przez kamienne smoki i znajdź ukryty skarb na targu przemytników. Potem wyłącz światła w pokoju i podziwiaj oświetlony teatr wirujących cieni! Zestaw zawiera 12 minifigurki z wyborem broni: Lloyd, Kai, Jay, Zane, Cole, Nya, Wu, Misako, Dareth, Listonosz, Jesper i Claire.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki