Fandom

Wiki Lego Ninjago

9446 Perła przeznaczenia

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
9446 Perła przeznaczenia
9446 Destiny's Bounty.jpg
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 684
Minifigurki Kendo Jay
Kendo Zane
Lord Garmadon
Sensei Wu
Skales
Slithraa
Rok wydania 2012
Cena 349,99zł

9446 Perła przeznaczenia jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Kendo Jaya, Kendo Zane'a, Lorda Garmadona, Senseia Wu, Skalesa, Slithrę, Berło Hipnokobr, Perłę Przeznaczenia i małą świątynię.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Podczas niebezpiecznej podróży na Perle Przeznaczenia, starożytnym okręcie, Sensei Wu i ninja odnaleźli potężną laskę Hypnobrai w głębi sekretnej świątyni wężów. Po wylądowaniu latającym okrętem na powierzchni wody Zane i Jay zostają zaskoczeni przez pokrytych łuskami przeciwników — generała Hynobrai Skalesa i jego wojownika Slithrę. Sensei Wu rozpoczyna ostrzał działem okrętowym, lecz nagle pojawia się jego dawny przeciwnik, Lord Garmadon. Czy Sensei Wu będzie w stanie ochronić skarby Ninjago na pokładzie bez pomocy ninja? Stocz decydującą bitwę, w której może się rozstrzygnąć los świata Ninjago! Zestaw zawiera 6 minifigurek: Senseja Wu, Kendo Zane'a, Kendo Jaya, Lorda Garmadona, Skalesa i Slithry; okręt ninja Perła Przeznaczenia, świątynię wężowej laski, złotą laskę Hypnobrai i 16 broni.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki