FANDOM

9449 Pojazd ultradźwiękowy
9449 Ultra Sonic Raider
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 622
Minifigurki Cole ZX
Jay ZX
Kai ZX
Pythor
Spitta
Zane ZX
Rok wydania 2012
Cena 349,99zł
Instrukcja budowy

9449 Pojazd ultradźwiękowy jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Cole'a ZX, Jaya ZX, Kaia ZX, Pythora, Spittę, Zane'a ZX, cztery Złote Bronie Spinjitzu, Ostrze Kłów Wężowampirów i Pojazd Ultradźwiękowy.

Opis z LEGO.com

Wyśledź Pythora i znajdź ostrze, używając pojazdu ultradźwiękowego, który może pokonać nawet najtrudniejszy teren!
Mistrzowie Spinjitzu, podróżujący w niezwykłym pojeździe ultradźwiękowym, spostrzegają najwyższego dowódcę Pythora i jego ochroniarza Spittę, żołnierza z plemienia Venomari, uciekających z ostrzem Fangpyre. Ścigaj ich nawet po najtrudniejszym terenie, korzystając z gąsienic pojazdu, lub odłącz pojazd latający, rozłóż złote ostrza skrzydłowe i rusz do podniebnej walki! Jeśli wszystko inne zawiedzie, możesz też podkręcić ogromne działa głośnikowe i uśpić węże starożytną wężową muzyką. Tylko nie pozwól im uciec! Zestaw zawiera 6 minifigurek: Cole'a ZX, Jaya ZX, Kaia ZX, Zane'a ZX, Pythora i Spittę. Dodatkowo pojazd ultradźwiękowy, ostrze Fangpyre z czerwoną kapsułką antyjadu, 4 złote bronie i 5 zwykłych broni.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki