FANDOM

9450 Epicka walka smoków
9450 Epic Dragon Battle
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 915
Minifigurki Acidicus
Chokun
Jay ZX
Lloyd ZX
Lord Garmadon
Sensei Wu
Skalidor
Rok wydania 2012
Cena 539,99zł
Instrukcja budowy

9450 Epicka walka smoków jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Acidicusa, Chokuna, Jaya ZX, Lloyda ZX, Lorda Garmadona, Senseia Wu, Skalidora, cztery Złote Bronie Spinjitzu, Srebrne Ostrze Kłów Hipnokobr, Ultra Smoka, Pożeracza Światów i więzienie Wężonów.

Opis z LEGO.com

Pokonaj Wielkiego Pożeracza w epickim starciu dobra ze złem!
Epickie starcie dobra ze złem właśnie się rozpoczęło! Obudzono Wielkiego Pożeracza i całemu światu Ninjago grozi zniszczenie. Czy legendarny zielony ninja, jadący na niesamowitym, czterogłowym ultrasmoku, zdoła pokonać tego złowrogiego przeciwnika? Czy lord Garmadon zdoła okiełznać potęgę 4 złotych broni Spinjitzu, by zniszczyć mocarnego węża? I co się stanie z Sensei Wu? Czy Jay pokona groźnych wężowych generałów Acidicusa i Skalidora oraz wężowego żołnierza Chokuna, by uwolnić swojego mistrza z niedostępnego wężowego więzienia? Tylko Ty możesz wpłynąć na wynik ostatecznej walki dobra ze złem! Zestaw zawiera 7 minifigurek: Lloyda ZX, Jaya ZX, Sensei Wu, lorda Garmadona, Acidicusa, Skalidora i Chokuna. A także czterogłowego ultrasmoka, Wielkiego Pożeracza, wężowe więzienie, ostrze Hypnobrai z czerwoną kapsułką antyjadu, 4 złote bronie i 7 zwykłych broni.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki