FANDOM

Acronix
AcronixCGI
Władca Czasu
Żywioł Czas
Broń Ostrza Czasu
Status Nieznany
Lokalizacja Nieznana

Acronix jest jednym z Władców Czasu i młodszym bratem bliźniakiem Kruxa. Władał mocą Czasu, dokładnie możliwością przyspieszania i spowalniania czasu. Stracił swoją moc podczas walki z Wu, Garmadonem i innymi Mistrzami Żywiołów, wkroczył do próżni czasowej, z której wyszedł po 40 latach.

Acronix uwielbia technologię i wszelkiego rodzaju gadżety, gdyż wcześniej nie było takich urządzeń.

Biografia

Wczesne życie

Acronix urodził się jako młodszy o trzy minuty brat bliźniak Kruxa. Odziedziczył moc Czasu, dokładnie możliwość spowalniania i przyspieszania go. Brał udział w wojnie z Wężonami. Po wygranym konflikcie zaślepiła go jego moc, tak samo jak jego brata. Razem stwierdzili, że to oni są najpotężniejsi i że to oni powinni rządzić światem. Wymyślili nawet powiedzenie: "Panuj nad czasem, panuj nad światem." Mistrzowie Żywiołów próbowali ich powstrzymać, ale nie mogli równać się z potęgą mocy bliźniaków.

Mistrzowie wpadli jednak na pomysł, by odebrać bliźniakom moc. Poprosili więc Ray'a i Mayę, by wykuli ostrza z Chrono-stali, jedynego znanego materiału w Ninjago potrafiącego odebrać moc. Podczas gdy w klasztorze Mistrzowie przygotowywali się do bitwy, Wu poszedł do małżeństwa kowali, by odebrać ostrza, po czym wrócił do klasztoru. Bliźniaki zaatakowali. Po krótkiej walce zostali rozbrojeni i musieli użyć swoich mocy. Na to właśnie liczyli Wu i Garmadon. Dzięki ostrzom z chrono-stali wessali ich moc, od tej pory ostrza zaczęły być nazywane Ostrzami Czasu. Synowie Pierwszego Mistrza Spinjitzu wytworzyli próżnię czasową i wrzucili tam Ostrza. Acronix i Krux nie zamierzali się jednak poddać i również wkroczyli do próżni, która następnie zamknęła się.

Władcy Czasu

Informacje o minifigurce

Acronix w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70626 Świt Żelaznego Fatum.

Pojawienia