FANDOM

Strona "Acronix" jest w trakcie zasadniczej poprawy przez użytkownika Vnut
Dlatego zaleca się, aby nie zmieniać tej strony do usunięcia niniejszego ogłoszenia. Wielokrotne pominięcie tego ostrzeżenia może skutkować wszczęciem postępowania dyscyplinarnego. Dziękuję.

Acronix
AcronixCGI
Władca Czasu
Żywioł Czas
Broń Ostrza Czasu
Status Nieznany
Lokalizacja Nieznana

Acronix jest jednym z Władców Czasu i młodszym bratem bliźniakiem Kruxa. Władał mocą Czasu, dokładnie możliwością przyspieszania i spowalniania czasu. Stracił swoją moc podczas walki z Wu, Garmadonem i innymi Mistrzami Żywiołów, wkroczył do próżni czasowej, z której wyszedł po 40 latach.

Acronix uwielbia technologię i wszelkiego rodzaju gadżety, gdyż wcześniej nie było takich urządzeń.

Biografia

Wczesne życie

Acronix urodził się jako młodszy o kilka minut brat bliźniak Kruxa. Odziedziczył moc Czasu, dokładnie możliwość spowalniania i przyspieszania go. Brał udział w wojnie z Wężonami. Po wygranym konflikcie zaślepiła go jego moc, tak samo jak jego brata. Razem stwierdzili, że to oni są najpotężniejsi i że to oni powinni rządzić światem. Wymyślili nawet powiedzenie: "Panuj nad czasem, panuj nad światem." Mistrzowie Żywiołów próbowali ich powstrzymać, ale nie mogli równać się z potęgą mocy bliźniaków.

Mistrzowie wpadli jednak na pomysł, by odebrać bliźniakom moc. Poprosili więc Ray'a i Mayę, by wykuli ostrza z Chrono-stali, jedynego znanego materiału w Ninjago potrafiącego odebrać moc. Podczas gdy w klasztorze Mistrzowie przygotowywali się do bitwy, Wu poszedł do małżeństwa kowali, by odebrać ostrza, po czym wrócił do klasztoru. Bliźniaki zaatakowali. Po krótkiej walce zostali rozbrojeni i musieli użyć swoich mocy. Na to właśnie liczyli Wu i Garmadon. Dzięki ostrzom z chrono-stali wessali ich moc, od tej pory ostrza zaczęły być nazywane Ostrzami Czasu. Synowie Pierwszego Mistrza Spinjitzu wytworzyli próżnię czasową i wrzucili tam Ostrza. Acronix i Krux nie zamierzali się jednak poddać i również wkroczyli do próżni, która następnie zamknęła się.

Władcy Czasu

Informacje o minifigurce

Acronix w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70626 Świt Żelaznego Fatum.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki