FANDOM

Ten artykuł dotyczy postaci. Być może szukasz o statku kosmicznym.
Arkturus
Arcturus Ghost.PNG
Wężon
Plemię Anakondowcy
Ranga Generał
Broń Ostrze (dawniej)
Status Duch

Arkturus był głównym generałem Anakondowców.

Biografia

Arcturus.PNG

Arkturus przed wygnaniem

Arkturus dowodził Wężonami podczas ataku na mieszkańców Krainy Ninjago. Na początku wojny Anakondowcy skutecznie odpierali ataki Mistrzów Żywiołów, jednak z czasem zaczęli słabnąć. Wkrótce Chen zdradził ludzi na rzecz Anakondowców i skłócił ich ze sobą, co osłabiło Mistrzów i pozwoliło Wężonom na kontratak. Wkrótce jednak Mistrzowie Żywiołów użyli Świętych Fletów, by uwięzić Wężonów w pięciu różnych grobowcach. Natomiast anakondyjscy generałowie zostali wygnani do Przeklętej Krainy z dożywotnim zakazem powrotu do Ninjago.

Na cześć Arkturusa nazwano jeden ze znaków zodiaku, a podczas konfliktu z Ninja Droidami również statek kosmiczny robotycznych wojowników.

Podczas bitwy z Kultystami w Wąwozie Wielkich Garmadon wygnał samego siebie do Przeklętej Krainy, co pozwoliło anakondyjskim generałom wrócić z wygnania. Anakondowcy przeklęli armię Chena i wysłali ją do Przeklętej Krainy. Arkturus podziękował Pythorowi i przywrócił go do właściwego rozmiaru. Wyraził również wdzięczność wobec Lloyda, po czym razem z pozostałymi generałami przeniósł się przez portal w nieznane miejsce.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki