FANDOM

Błyskawiczny Pogromca Duchów
Jay Walker One
Pojazd
Użytkownik(cy) Jay
Funkcja(e) Transport, walka
Status Zniszczony

Błyskawiczny Pogromca Duchów był pojazdem bojowym Jaya używanym podczas bitwy z Duchami w Stiixie.

Historia

Błyskawiczny Pogromca Duchów został stworzony przez Cyrusa Borga z części kupionych po sprzedaży herbaciarni Wu. Kiedy twórca samochodu bojowego spotkał Ninja opowiedział im o funkcjach tego pojazdu i o Dusznym Bike'u, oraz o nowych działkach dla Mechatytana.

Jay wykorzystał Błyskawicznego Pogromcę Duchów by się dostać do Stiixu oblężonego przez Duchy. Wykorzystał on go najpierw do dywersji, gdzie pochłaniał zbliżających się wrogów do więzienia, a potem do walki z Ghoultarem na swoim Łańcuchocyklu. Kiedy wessał mistrza kos, samochód bojowy uległ awarii, dzięki której uwolnił uwięzione Duchy od których Jay uciekł. Następnie Ninja Błyskawic użył swojego pojazdu by atakować Znakomitość, która akurat się uwolniła. Zdenerwowana ciągłym ostrzałem królowa duchów wrzuciła Błyskawicznego Pogromcę Duchów do wody.

Opis

Błyskawiczny Pogromca Duchów to pojazd o smukłych kształtach. Służy on głównie do walki i transportu. Jego główną bronią jest wssysacz, którym według Cyrusa Borga można wessać wszystkie istoty pozaziemskie, w tym Duchy. W formie zabawkowej złapane duchy można zmienić na dyski i wyrzucić je ponownie za pomocą wsyssacza, jednak nie ukazano tej funkcji w serialu.

Informacje o zestawie

Błyskawiczny Pogromca Duchów pojawił się w zestawie wydanym w drugiej połowie 2015 roku - 70731 Łazik 1 Jaya.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki