Fandom

Wiki Lego Ninjago

Blog Lloyda Garmadona

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Lloyd Garmadon's Blog.png

Blog Lloyda Garmadona jest blogiem, w którym Lloyd opisuje swoje życie.

Część 1

Lloyd and White Vipers.png

Dzisiaj był chyba najlepszy dzień w moim życiu. Jadłem śniadanie, gdy przyszła paczka od mojej babci, wypełniona błyszczącymi, lepkimi słodyczami! W mojej szkole z internatem dla niegrzecznych chłopców BARDZO, BARDZO trudno dostać jakiekolwiek cukierki czy zabawki, ponieważ zawsze są zajęci uczeniem się jak zrobić podstęp, przejąć władzę nad światem i takie tak. Chciałem napełnić swoje usta słodyczami, kiedy ten tyran Finn zobaczył mnie, a na jego twarzy pojawił się wielki uśmiech. Wstał ze swojego miejsca przy stole obok i zabrał mi słodycze, używając swoich mocy, zmienił je w robaki i dżdżownice. Obrzydliwe! Krzyknąłem: "HEJJJ, MOJE SŁODYCZE!" Śmiał się, rozglądając się na swoich przyjaciół, a potem wskazał na swoją koszulkę z napisem "Źli Geniusze Nie Płaczą". Wszyscy się śmiali. Musiałem się stamtąd wydostać, zanim zdecyduje się wrzucić mnie do kosza po raz kolejny.

Ukryłem się w pustej klasie i obmyślałem plan. Jakie to było słowo, które to nazywało? Muszę spróbować i zapamiętać wszystkie słowa z mojej Listy Słownictwa Złoczyńcy. Knuć, to jest to. Więc usiadłem tam i knułem. Miałem zamiar opuścić Szkołę Darkleya dla Niegrzecznych Chłopców i nigdy nie wrócić, I pójść po więcej słodyczy. Każdy wie, że pierwszą zasadą każdej misji jest naprawdę groźny strój, więc zerwałem blokadę z szafki nauczyciela i znalazłem dodatkową pelerynę oraz czarny hełm do założenia. Były tam również kilka rzeczy, które zabrali nam nauczyciele, jak gumki recepturki, gumowe węże czy piłka nożna. Gumowe węże! To jest to! Wyglądają prawie jak Wężonowie. HISS!

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki