Fandom

Wiki Lego Ninjago

Borg Industries

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Borg Industries
Logo of Borg Industries.PNG
Logo Borg Industries
Firma
Siedziba/Baza Nowe Miasto Ninjago
Lider(zy) Cyrus Borg
Status Aktywna

Borg Industries jest firmą należącą do Cyrusa Borga. Zajmuje się wytwarzaniem nowoczesnych sprzętów i wynalazków oraz wdrażaniem ich na rynek.

Historia

Firma została założona przez Cyrusa Borga. Po bitwie Ninja z Mrocznym Władcą, Cyrus Borg odbudował Miasto Ninjago, a dokładnie w miejscu pokonania Mrocznego Władcy zbudował kompleks swojej firmy - ogromną Wieżę Borg Industries. Technologia i wynalazki Borg Industries kompletnie odmieniły wygląd Nowego Miasta Ninjago, jak i życie jego mieszkańców. Dzięki firmie miasto stało się niezwykle nowoczesne, niestety, przy tym uzależniło się też od elektryczności.

Wkrótce po wybudowaniu Wieży Borg Industries, do systemów firmy przedostał się Mroczny Władca pod postacią cyfrowego wirusa. Sterroryzował on Cyrusa Borga i wykorzystał do zwabienia do siedziby Borg Industries Ninja. Przejął też kontrolę nad systemami firmy i Cyberświatem - programem stworzonym przez Borga, stając się w ten sposób Cyfrowym Władcą. W fabryce Borg Industries zaczęto produkować Ninja Droidy oraz maszyny wojenne. Cyfrowy Władca wielokrotnie próbował schwytać Ninja, lecz skończyło się to odcięciem zasilania i sparaliżowaniem systemów Borg Industries.

Kiedy Cyfrowy Władca opuścił system i pobrał moc z Lloyda Garmadona, systemy Borg Industries zaczęły działać normalnie. Jednak wkrótce Ninja Droidy przejęły Wieżę, gdzie narodził się Złoty Władca. Po tym, jak Ninja pokonali Mrocznego Władcę pod postacią Złotego Władcy, Nowe Miasto Ninjago na powrót stało się bezpieczne. Jednak, tym razem to Zane po swojej śmierci wszedł do systemów Borg Industries, przejmując nad nimi kontrolę po to, by skontaktować się z P.I.X.A.L..

Specjalizacja

Borg IND Tower 1.PNG

Wieża Borg Industries - siedziba firmy

Borg Industries zajmuje się udoskonalaniem istniejących sprzętów, jak i tworzeniem zupełnie nowych technologii. Firma jednocześnie projektuje i tworzy nowe wynalazki. Można do nich zaliczyć, między innymi: Cyberświat, lewitujące samochody, konsola wyszukiwania sympatii, zaawansowane myśliwce, roboty strażnicze, pojazdy bojowe i nowoczesne śmigłowe pojazdy. Praktycznie całe Nowe Miasto Ninjago zostało odbudowane dzięki działalności Borg Industries i jej wynalazkom.

Pracownicy

W Borg Industries pracuje wiele osób. Szefem firmy i jednym z najlepszych wynalazców jest Cyrus Borg. P.I.X.A.L. jest natomiast jego asystentką. Firma zatrudnia sporu robotników, testerów urządzeń, sprzątaczy i ochroniarzy.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki