FANDOM

Brzozowy Las
Birchwood Forest
Lokalizacja
Region Kraina Ninjago
Mieszkańcy Dr. Julien (dawniej)
Zane (dawniej)
Sokół (dawniej)
Brązowy Robot
Drzewozwierze
Miejsca Ukryty Warsztat

Brzozowy Las jest ośnieżonym lasem położonym w pobliżu Mroźnych Pustkowi i Kanionu Odłamków.

Historia

W pewnym momencie Dr. Julien zbudował w tym lesie swój warsztat i stworzył robota mającego go strzec przed Drzewozwierzami. Wkrótce po śmierci wynalazcy Samukai przybył tu, by przywrócić go do życia.

Po wielu latach do Brzozowego Lasu przybył Zane, podążając za Sokołem. Kiedy robotyczne zwierzę upadło, Zane został zaatakowany przez strażnika, jednak Ninja Lodu szybko go pokonał. Następnie wszedł do ukrytego warsztatu, gdzie naprawił Sokoła i dowiedział się, że on sam również jest robotem. Wkrótce w warsztacie pojawili się również pozostali Ninja, ale opuścili go, gdy Zane zrezygnował z dalszych przygód. Wtedy zostali zaatakowani przez Drzewozwierze, które z łatwością zyskały przewagę nad wojownikami. Po odzyskaniu wspomnień Zane zdecydował jednak wrócić do Ninja, a po zobaczeniu przyjaciół poniewieranych przez zwierzęta, ruszył im z pomocą. Po krótkiej walce pojawiła się królowa Drzewozwierzy, jednak Zane osiągnął pełnię możliwości i zamroził ją.

Przez Brzozowy Las przebiega trasa dorocznego Wyścigu Wojowników. Podczas ostatniego wyścigu, Lou i jego Kowale Melodii rozbili się o śnieżną zaspę tuż po wjeździe do lasu. By Ninja mogli wyjść na prowadzenie, Lloyd wzleciał swoim Ultra Smokiem szukając jakiegoś skrótu. Jego smok został jednak ściągnięty na ziemię przez Krunchę i Nuckala, a po chwili oni też się rozbili.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki