Fandom

Wiki Lego Ninjago

Cyrus Borg

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Gdy popełniam błąd, jest to porządny błąd!"
— Cyrus Borg
Cyrus Borg
Cyrus Borg.PNG
Wynalazca
Przynależność Borg Industries
Status Żywy
Lokalizacja Nowe Miasto Ninjago

Cyrus Borg jest utalentowanym i kreatywnym wynalazcą oraz szefem firmy Borg Industries.

Biografia

Odniósł w życiu wiele sukcesów, ale również kilka spektakularnych porażek (elektroniczny zestaw do cięcia papieru, elektryczna mata łazienkowa, atomowa szczoteczka do zębów czy turboodrzutowy, stratosferyczny wózek golfowy).

Cyrus Borg dostrzegł możliwości stworzone przez szkody, jakie wyrządziła w Mieście Ninjago bitwa z Mrocznym Władcą. Odbudował je jako Nowe Miasto Ninjago, pełne nowoczesnych technologii, a dokładnie w miejscu pokonania Mrocznego Władcy zbudował kompleks swojej firmy Borg Industries.

Po pokonaniu Mrocznego Władcy

Cyrus Borg w miejsce Garmatronu wybudował wielką Wieże Borg, siedziby firmy Borg Industries. W dużej części dzięki niemu Miasto Ninjago doznało przełomu technologi i zostało Nowym Miastem Ninjago. Zawsze był kaleką, po pewnym czasie przesiadł się z wózka inwalidzkiego na cybernetyczne odnóża.

Po pewnym czasie odkrył Wirusa Mrocznego Władcy w systemie i został przez niego zmuszony do niewyjawienia tego sekretu.

Reaktywacja

Cyrus Borg próbował ostrzec Ninja o powrocie Overlorda. Zaprosił ich do swojej pracowni i dał im posąg, w którym schował Technoostrza, jedyną broń mogącą usunąć Cyfrowego Mrocznego Władcę. Schował w nim również nowe stroje, dzięki którym Ninja są niewykrywalni przez system. Kiedy Overlord dowiedział się o jego zdradzie przemienił go w OverBorga. Cyrus odzyskał przytomność dopiero kilka dni po tym jak Ninja wyłączyli elektrownię. Został znaleziony przez grupę robotników. Zmartwił się zniknięciem dysku z Overlordem, oraz brak Wu. Kiedy Ninja wrócili do Nowego Miasta Ninjago zabrał P.I.X.A.L. do swojej pracowni, gdzie za pomocą swojej asystentki przywrócił w niej prąd.

Następnie wpadł na pomysł by przenieść Ninja do Cyberświata, gdzie będą mogli zniszczyć Mrocznego Władcę. Podczas "podróży" umysłów wojowników do innego świata, Ninja Droidy zaatakowały Wieżę Borga, a następnie porwali wynalazcę. Ci przemienili go ponownie w Overborga i wykorzystali do budowy Arkturusa, a później także budowy Złotej Zbroi. Następnie Złoty Władca nakazał uwolnić Borga by ten mógł obserwować jego dzieło zniszczenia. Wynalazca wykorzystał to i schował się w Twierdzy Wytrwałości. Po pokonaniu Mrocznego Władcy jest widoczny na pogrzebie Zane'a gdzie wygłasza mowę.

Opętanie

Podczas konfliktu z Duchami, Cyrus Borg zbudował dla Ninja nowe pojazdy przed walką w Stiixie z części kupionych z sprzedaży herbaciarni Wu.

Informacje o zestawie

Zobacz też artykuł OverBorg na Legopedii.

Cyrus Borg w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70722 Atak OverBorga.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki