FANDOM

Dareth
Dareth Skybound
Brązowy Ninja
Przynależność Ninja
Status Żywy
Lokalizacja Nieznana

Dareth to sprzymierzeniec Ninja, który jest właścicielem Mojo Dojo oraz honorowym Brązowy Ninja.

Biografia

W pewnym momencie Dareth założył dojo w Mieście Ninjago.

Ostateczna Bitwa

Po jakimś czasie do jego dojo przyszli Ninja, aby trenować młodego Lloyda. Dareth powiedział im, że mogą korzystać z jego dojo, jeśli go pokonają. Do pojedynku z nim stanął Kai. Dzięki Spinjitzu Kai'a Dareth szybko leżał na ziemi i pozwolił im korzystać ze swojego dojo.

Dareth miał dług w postaci 50 000. Ninja musieli wygrać w Wyścigu Wojowników by zdobyć tą sumę przed zburzeniem Mojo Dojo. Mistrzom Żywiołów udało się to. Podczas ataku Kamiennej Armii na Miasto Ninjago, Dareth brał udział w ewakuacji z miasta. Po jej skończeniu, żegnał odpływających Ninja. Kiedy Mroczny Władca dotarł do Ninjago, Dareth walczył z Generałem Kozu, jednak w połowie starcia uciekł. Pomagał Ninja dostać się do Garmatronu w postaci fortecy. Następnie założył Hełm Cieni oraz rozkazał Kamiennym Wojownikom szturm na Overlorda. Po pokonaniu Mrocznego Władcy świętował wraz z Ninja zwycięstwo.

Reaktywacja

Jakiś czas później Dareth siedział przed telewizorem oglądając swój ulubiony program z psami znającymi ju-jitzu, gdy nagle urządzenie przestało działać. W tym momencie do pokoju wbiegła Nya pytając go, gdzie jest Lloyd.

Podczas gdy Ninja musieli zacząć się ukrywać przed Mrocznym Władcą, Dareth zajmował się ich uczniami. Zabrał ich do Akwarium. Tam jednak Pythor spowodował wypadek podczas którego rekiny i Elektrokobry wydostały się na wolność. Drapieżniki chciały zaatakować podopiecznych Brązowego Ninja, jednak ten je przestraszył, zarazem zmuszając do ucieczki. Po zniszczeniu Złotego Władcy jest widoczny na pogrzebie Zane'a.

Turniej Żywiołów

Podczas gdy Nya szpiegowała ciężarówki Chena, Dareth próbował kupić Puszyste Palcoliski, swój ulubiony produkt. Kiedy się okazało, że ich sprzedaż została wycofana, pobiegł za pojazdami firmy "Pod Kluską", chcąc wymusić wznowienie produkcji. Kiedy w końcu je dogonił, Samurajka wciągnęła Brązowego Ninja do swojego pojazdu i opowiedziała o swojej misji. Nya i Dareth pod przykrywką dotarli na Wyspę Chena, gdzie Brązowy Ninja pilnował Ekspresowej Perełki. Nie chcący włączył jednak głośnik podczas próby grania na zmyślonej gitarze. Brązowy Ninja imitował dźwięki urządzenia, a mikrofon rozniósł je po całej wyspie ściągając na niego wściekłych Kultystów.

Dareth3

Dareth

Dareth rozpoczął ucieczkę wehikułem Samurajki, jednak bezskutecznie. Słudzy Chena go złapali i uwięzili w Fabryki Klusek Chena zmuszając tym samym go do niewolniczej pracy. Tam potajemnie pomagał uwięzionym [[Mistrzowie Żywiołów}Mistrzom Żywiołów]] zbudować Kruszarkę Skał, a kiedy już to się udało, wszyscy więźniowie, w tym Dareth uciekli.

Wkrótce Brązowy Ninja opuścił Wyspę wraz z pozostałymi Mistrzami Żywiołów na grzbiecie Tytanowego Smoka. Następnie brał udział w walce w Wąwozie Wielkich i uczestniczył na pogrzebie Garmadona.

Cień Ronina

Po zwycięstwie Ninja w Wąwozie Wielkim, Dareth chciał zaprezentować Ninja jego klasę dla dorosłych. W czasie pokazu, okazało się, że jego uczniowie byli doskonale wyszkoleni. Wu zwrócił na to uwagę i w tym momencie klasa Daretha okazała się armią Mrocznych Samurajów.

Jakiś czas później Brązowy Ninja pomógł Cole'owi i Jay'owi zdobyć Kuźnie Żywiołu Lodu. Kiedy misja skończyła się powodzeniem, cała trójka spotkała Zane'a, Kaia i Wu z Kuźnią Żywiołu Ognia. Wykorzystując to Ronin zaatakował swoich przeciwników Kuźnią Błyskawic. Dareth i Zane spadli z klifu. Stamtąd Brązowy Ninja wpadł w poślizg i zaczął się toczyć na dół wyboistym stokiem. Ninja Droid zdążył go jednak ocalić.

Kiedy już byli bezpieczni spotkali Ronina, który uwięził Ninja. Rozkazał on oddać kuźnie, a Mistrzom Żywiołów nic wtedy się nie stanie. Brązowy Ninja wykorzystał jednak obie posiadane przez siebie kuźnie by stworzyć Wodę, którą wykorzystał najemnik by porazić Daretha prądem.

Opętanie

Podczas gdy Ninja są w Królestwie Chmur, Dareth jeździ w Ninjaścigaczu X-1. Wylanie przez Jaya atramentu na linie życia Daretha spowodowało, że brązowy Ninja uderzył swoim pojazdem w ciężarówkę z cementem.

Zdolności i cechy

Dareth nie jest urodzonym wojownikiem za jakiego się uważa. Wszystkim mówi, że jest niepokonany, czy niezwyciężony przez co stanowi autorytet dla niczego nieświadomych uczniów. W chwili zagrożenia ujawnia swoją naturę tchórza, jednak bezpieczeństwo swoich podopiecznych stawia ponad swoje, co udowodnił niejednokrotnie. Dareth posiada też duże ego. Widać to po tym jak trzyma w swoim Mojo Dojo fałszywe trofea.

Dareth zna różne Zwierzęce Sztuki Walki, oraz Zoojtzu, dzięki któremu potrafi się komunikować z zwierzętami. Podczas Ostatecznej Bitwy przez chwilę posiadał Ostrze Żywiołu Ognia, jednak na stałe zatrzymał znaleziony Hełm Cieni, który pozwalał mu kontrolować Kamienną Armię.

Informacje o minifigurce

Dareth pojawił się w zestawach: 5002144 Dareth vs Nindroid i 70751 Świątynia Airjitzu.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki