FANDOM

Destruktor
70726 Destructoid Alt 2.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Ninja Droidy
Funkcja(e) Transport, walka
Status Nieznany

Destruktor jest jednym z najgroźniejszych pojazdów bojowych, w jakie wyposażona była armia Ninja Droidów.

Historia

Destruktor został stworzony prawdopodobnie przez Cyfrowego Władcę na potrzeby jego armii Ninja Droidów.

Pierwszy raz Destruktor został użyty w walce podczas pościgu za pojazdami Ninja, ewakuującymi się z terenu klasztoru Senseia Garmadona. Za sterami Destruktora usiadł wtedy generał Cryptor, który zestrzelił, za pomocą wspomnianej maszyny bojowej, Myśliwiec Ninja, Ninjakopter i Piorunowy Pojazd wraz z Naziemnym Mechem. Po bitwie okazało się jednak, że Ninja Droidy zostały oszukane, a w pojazdach nie było Ninja.

Podczas pierwszego oblężenia Wieży Borg Industries Ninja Droidy wykorzystały Destruktora do przebicia się przez grube osłony budynku. Kiedy metalowym wojownikom udało się przedrzeć przez barierę, napadła ich grupa buntowników, sprzeciwiających się sytuacji, jaka zaistniała w Nowym Mieście Ninjago.

Destructiod in TV Episode 1.PNG

Destruktor pod Wieżą Borg Industries

Kiedy Mroczny Władca przyjął formę Złotego Władcy i wywiązała się ostateczna bitwa pomiędzy nim, a Ninja, Cryptor użył Destruktora, by pomóc swojemu panu zwalczać jego przeciwników. Dowódca Ninja Droidów starł się z Nyą, która jednak nasłała na niego Min-Droida. Podczas, gdy Cryptor zajął się walką z miniaturowym Nindroidem, dziewczyna przejęła Destruktora, którym popędziła na pomoc swoim przyjaciołom znajdującym się w Twierdzy Wytrwałości. Za pomocą przerażającej maszyny wyeliminowała z bitwy kilka Ninja Droidów. Nie wiadomo, co po tym stało się z Destruktorem. Możliwe, że został zamrożony w wyniku przeciążenia rdzenia Zane'a, podobnie jak znaczna część metropolii.

Opis

Destruktor to niezwykle niebezpieczna machina bojowa. Może być kierowany przez jedną osobę. Pojazd porusza się na dwóch gąsienicach. Wyposażony jest w dwa silne ramiona: lewe dysponuje sporej wielkości piłą tarczową, która potrafi nawet przebić osłony Wieży Borg Industries; natomiast prawe ramię ma zamontowane miecz oraz tarczę. Destruktor jest też zaopatrzony w przednie, podłużne ostrza, lecz najczęściej wykorzystywaną bronią tego pojazdu jest wyrzutnia dysków, mogących skutecznie unieszkodliwić cel ataku.

Informacje o zestawie

Destruktor pojawił się w zestawie z edycji limitowanej - 70726 Destruktor.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki