FANDOM

Dr. Julien
Dr. Julien
Wynalazca
Status Zmarły
Lokalizacja Kraina Umarłych

Dr. Julien był zdolnym wynalazcą oraz twórcą Zane'a i Sokoła.

Biografia

Dr. Julien mieszkał w warsztacie ukrytym w Brzozowym Lesie. Zbudował robota, by strzegł warsztatu przed Drzewozwierzami.

Dr. Julien stworzył Zane'a i w ciągu wielu lat nauczył go wielu różnych umiejętności. Zbudował również Sokoła, który miał pełnić funkcję towarzysza Zane'a. Na łożu śmierci dr. Julien powiedział Zane'owi, iż kocha go jak własnego syna, po czym wyłączył jego włącznik pamięci, przez co stracił on pamięć i na chwilę się wyłączył. Wtedy do warsztatu wtargnął Samukai w towarzystwie Nuckala i Krunchy. Król Podziemi przywrócił zmarłego wynalazcę do życia używając specjalnego eliksiru. Chciał, by dr. Julien stworzył dla niego najnowocześniejsze machiny wojenne. Uwięził go w wieży na niewielkiej wyspie i powiedział, że jeśli się zgodzi, to pozwoli mu znowu zobaczyć syna. Żeby nie uciekł, Samukai przykuł Lewiatana, by go strzegł.

Po wielu latach na jego wyspie pojawił się Zane w towarzystwie pozostałych Ninja, Senseia Wu, Nyi i Misako. Dr. Julien powitał swojego syna i zaprosił wszystkich do swojej wieży. Tam opowiedział im, jak znalazł się na wyspie i zaoferował pomoc w naprawie Perły Przeznaczenia. Kiedy Lewiatan wynurzył się z morza, dr. Julien kazał wszystkim schować się i próbował normalnie się zachowywać. Później pomagał Ninja w naprawie ich statku, a wieczorem rozmawiał z Zane'em. Kiedy nagle Lewiatan ponownie się pojawił, wszyscy wbiegli na pokład statku i próbowali uciec przed potworem. W końcu Zane uwolnił Lewiatana, a on puścił Perłę i odpłynął.

Wkrótce po przybyciu na Wyspę Ciemności, dr. Julien tłumaczył Ninja, jak dzięki medalionowi mogą znaleźć Świątynię Światła. Następnie razem z Nyą pracował nad budową Wiertła i Ognistego Mecha. Później wraz z Wu, Misako i Nyą obserwował z Perły Przeznaczenia, jak Ninja przeganiają Kamienną Armię ze Świątyni Światła.

Kiedy Ninja świętowali na plaży odzyskanie swoich mocy, dr. Julien naprawił Sokoła, by znów mógł latać.

Wraz z powrotem Ninja, dr. Julien usłyszał dźwięk rogów zagłady, a Wu wytłumaczył mu, iż Niebiański Zegar zakończył odliczanie. Następnie razem z pozostałymi ruszył do obozu Garmadona. Tam zdecydował, iż nie będzie dalej towarzyszył Ninja i zapewnił Zane'a, że będzie na nich czekał na statku. Później, kiedy Mroczny Władca przejął ciało Lorda Garmadona i wystrzelił pocisk w stronę Lloyda, Dr. Julien zasłonił wybrańca Perłą Przeznaczenia, a następnie uciekł z rozbijającego się statku.

Następnego ranka Dr. Julien pomagał Lloydowi bandażować jego nogę i powiedział mu, że dojdzie do siebie dopiero za kilka tygodni. Później razem z Ninja podążał za Sokołem do Świątyni Światła. Tam Ninja znaleźli Złotego Mecha. Dr. Julien uznał, że jest za stary by działać, jednak Lloydowi udało się go uruchomić. Dzięki mechowi oraz Ultra Smokowi, który przybył chwilę później, wszystkim udało się powrócić do Miasta Ninjago. Później razem z Senseiem Wu i Misako, obserwował ostateczną bitwę lecąc na Ultra Smoku. Po porażce Mrocznego Władcy, dr. Julien świętował zwycięstwo razem z Ninja i obserwował, jak uzdrowiony Garmadon jednoczy się ze swoją rodziną.

Jakiś czas później dr. Julien zmarł w nieznanych okolicznościach i trafił do Krainy Umarłych.

Pojawienia

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Dr. Julien

  • Zane miał ,,matkę''

    7 wiadomości
    • Popieram Kar0la i Ignitona, tak jak Andrzej Basileus. Już kiedyś było wspominane, że Julien '''nie miał''' żony.
    • Nie ma po co już drążyć tego tematu... Apeluję o zamknięcie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki