FANDOM

Duszny Bike
70733 Blaster Bike Alt 2
Pojazd
Użytkownik(cy) Cole
Funkcja(e) Transport, walka, zwiad
Status Zniszczony

Duszny Bike to pojazd jakim dysponował Cole podczas bitwy z Duchami w Stiixie.

Historia

Duszny Bike został stworzony przez Cyrusa Borga z części kupionych po sprzedaży herbaciarni Wu. Kiedy twórca Motocyklu spotkał Ninja opowiedział im o funkcjach tego pojazdu i o Błyskawicznym Pogromcy Duchów, oraz o nowych działkach dla Mechatytana.

Cole wykorzystał Duszny Bike by się dostać do Stiixu oblężonego przez Duchy. Wykorzystał on go początkowo do dywersji, a potem do chronienia Lloyda Garmadona. Kiedy Znakomitość została uwolniona, Cole wjechał swoim Dusznym Bike'm w jej paszczę mając nadzieję, że zniszczy królową swoich wrogów, jednak bezskutecznie.

Opis

Duszny Bike to zawrotny i szybki pojazd. Może zostać użyty do transportu, walki, ale też zwiadu. Jest on wykonany w całości z Eterycznej Skały. W systemie operacyjnym są zapisane wszystkie ulubione piosenki Cole'a. Z boku Motocyklu są dwa obrotowe działka strzelające dość w zawrotnym tempie. Pocisk z tej broni jest w stanie odesłać Ducha do Przeklętej Krainy. Pojazd w dodatku może służyć za taran dzięki dwóm kolcom z przodu machiny.

Informacje o zestawie

Duszny Bike pojawił się w niedużym zestawie wydanym w drugiej połowie 2015 roku - 70733 Motocykl Cole'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki