FANDOM

ElectroMech
70754 ElectroMech Alt 2
Pojazd
Użytkownik(cy) Jay
Funkcja(e) Transport, walka, wspinaczka
Status Zniszczony

ElectroMech to mech Jaya używany głównie podczas konfliktu z Kultystami. Został stworzony najprawdopodobniej na potrzeby Turnieju Żywiołów.

Historia

Mech został stworzony przez Kultystów i porzucony w lesie prawdopodobnie na potrzeby trwającego wówczas Turnieju Żywiołów. Został on znaleziony przez Jaya, który akurat miał złamaną nogę. Jay używając mocy Błyskawic uruchomił mech i zaczął szukać w nim Nyi. Został jednak zaskoczony przez Clouse'a, który stworzył swój mech z pobliskich kamienni używając Magii. Podczas walki, mech został uszkodzony co skończyło się wybuchem i pojmaniem jego właściciela. Mech został ponownie użyty przez Jaya krótko po skończeniu Turnieju Żywiołów i odzyskaniu mocy żywiołów przez jego uczestników. Posłużył on wówczas podczas poszukiwań Skylor.

Po powrocie na Wyspę Chena przez Ninja w poszukiwaniu Ronina i ukradzionych przez niego Kuźni Żywiołów, Jay użył swojego ElectroMecha do pokonania Mrocznych Samurajów, oraz ich pojazdów. Następnie pojazd trafił do Jaskini Samuraja X, a potem do Perły Przeznaczenia. W czasie konfliktu z Duchami został ponownie użyty przez Jaya podczas wspinaczki po Zawodzącej Górze. Został on jednak zniszczony przez lawinę wywołaną przez Banshę.

Opis

ElectroMech

ElectroMech

ElectroMech to dość sporych rozmiarów mech przeznaczony głównie do walki i transportu, jednak może posłużyć także do wspinaczki. Można z niego strzelać kulami czystych Błyskawic, a siła tej kuli jest zależna od długości ładowania; im dłuższe ładowanie tym silniejszy strzał. Mech jest zbliżony kształtami do człowieka, jednak widoczny jest brak głowy, a nogi przypominają te, które ma kangur. Na klatce piersiowej mieści się kokpit przeznaczony dla jednej osoby. Nie potrzeba pełnej sprawności fizycznej by nim sterować.

ElectroMech original

Zwykły Mech

Zwykły Mech

Zwykły Mech to pierwotna wersja ElectroMechu bez mocy żywiołu. Od oryginału różnią go kolce skierowane w dół i biały kolor. Zwykłym Mechem nie można sterować, żeby działał trzeba go naładować siłą danego żywiołu. Potwierdziły to lampki kontrolne, które zaświeciły dopiero po napełnieniu mechu żywiołem Błyskawic.

Informacje o zestawie

ElectroMech pojawił się w niedużym zestawie wydanym w pierwszej połowie 2015 roku - 70754 ElectroMech.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki