FANDOM

Flame
Fire Dragon
Smok
Żywioł Ogień
Partner Kai
Pochodzenie Świątynia Ognia
Status Połączony

Flame był Smokiem Ognia i strażnikiem Miecza Ognia.

Biografia

Był jednym z czterech smoków wyznaczonych przez Wu, do pilnowania Złotych Broni Spinjitzu. Smokowi Ognia przypadło pilnowane Miecza Ognia w Świątyni Ognia.

Smok Ognia zbudził się, gdy Lord Garmadon powiedział, że Sensei Wu, Kai i Nya chcą ukraść Miecz Ognia. Wtedy Wu odciął fragment skały, na którym stał i zabrał Miecz Ognia do Podziemi ze sobą. Smok zrozumiał, że Ninja chcą chronić Złote Bronie Spinjitzu i przybyciu reszty Ninja, wezwał pozostałe smoki. Razem pomogły Ninja dostać się do Podziemi. Po powrocie Senseia Wu i Ninja z Mrocznej Fortecy Garmadona wszyscy wrócili do Ignacii. Cztery smoki pozostały z Ninja, by chronić Złote Bronie Spinjitzu. W pewnym momencie Kai nadał Smokowi Ognia imię Flame.

Ninja ścigali się na swoich smokach o tytuł Smoczego Mistrza. Wyścig wygrał Cole, ale Kai powiedział, że następnego dnia nie wygra, mimo ustalenia, że zwycięzca będzie nosił tytuł przez miesiąc.

Flame zabrał Kaia i Nyę z powrotem do Świątyni Ognia. Na miejscu Kai stanął do walki ze Skulkinami z Wyplashem na czele. Skulkini skutecznie powstrzymali Kaia przed użyciem Spinjitzu, jednak uciekli po ataku Smoka Ognia.

Zdolności i cechy

Flame potrafił ziać kulami ognia i pływać w lawie. Tak jak reszta smoków mógł osiągnąć prędkość odpowiednią do przemieszczania się między Krainą Ninjago a Podziemiami.

Informacje o zestawie

2507 Fire Temple Flame

Smok Ognia w zestawie

Smok Ognia pojawił się w zestawie 2507 Świątynia Ognia.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki