FANDOM

Góra Miliona Stopni
Mountainmillionsteps
Lokalizacja
Region Kraina Ninjago
Mieszkańcy Dusiciele (dawniej)
Miejsca Grobowiec Dusicieli

Góra Miliona Stopni jest górą w Krainie Ninjago, w której znajduje się grobowiec Dusicieli.

Historia

Kiedy Wężonowie zostali pokonani, ich plemiona zostały zamknięte w pięciu różnych grobowcach. Jedno z nich, Dusiciele, zostało uwięzione w Górze Miliona Stopni.

Po otwarciu przez Lloyda Garmadona Grobowców Hipnokobr Jadozębów i Anakondowców Pythor zamierzał uwolnić pozostałe plemiona Wężonów, w tym Dusicieli. Dwaj Ninja: Cole i Zane udali się do Góry Miliona Stopni, aby temu zapobiec. Niestety tam czekał na nich Skalidor mający przekazać im pozdrowienia od Pythora. Po krótkiej potyczce Ninja dzięki Świętemu Fletowi zwyciężyli i pobiegli ostrzec pozostałych Ninja, że Wężonowie zostali uwolnieni.

Kiedy Pythor zjednoczył wszystkie plemiona Wężonów rozpoczął poszukiwania mapy prowadzącej do Ostrzy Kłów. Po dość długich poszukiwaniach w Grobowcu Dusicieli wewnątrz Góry Miliona Stopni doszło do kłótni między Generałami plemion. Wtem Pythor zauważył, że w przepowiedni nie chodziło o zjednoczenie pięciu plemion, lecz o połączeniu jadu z pięciu bereł. Zabrał więc wszystkie berła, położył na okrągłym stole, podłożył pod nie kartkę papieru, na którą spadły krople jadu tworząc mapę do Ostrzy Kłów.

Kiedy Wężonowie znaleźli wszystkie Ostrza Kłów, umieścili je w rozbudowanym Grobowcu Dusicieli, który stał się ich tymczasową siedzibą. Ninja razem z Nyą i Senseiem Wu przeprowadzili atak na fortecę węży chcąc odebrać im Ostrza Kłów. Zostali jednak otoczeni i uwięzieni w klatce blokującej ich moce żywiołów. Lloyd dowiedziawszy się, że jego przyjaciele są w niebezpieczeństwie wyruszył ich uratować. Chwilę później Lord Garmadon przybył tam wraz ze swoją armią Szkieletów, aby pomóc synowi. Podczas bitwy Lloyd uwolnił Ninja, którzy odebrali Pythorowi Ostrza Kłów i razem z nim wrócili na Perłę Przeznaczenia.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki