FANDOM

Garmatron
Garmatron.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Mroczny Władca
Funkcja(e) Transport, walka, broń masowego rażenia
Status Zniszczony

Garmatron był bronią ostateczną.

Historia 

Garmatron powstał w specjalnym wyznaczonym miejscu po skończeniu odliczania Niebiańskiego Zegaru. Garmadon wystrzelił z niego pocisk, który zmienił mieszkańców Wioski Jamanakai na swoje podobieństwo. Zachwiał tym równowagę, dzięki czemu umożliwił przejście Mrocznego Władcy do normalnego świata. Następnie Overlord przeniósł broń ostateczną do Miasta Ninjago i przemienił także jego mieszkańców.

Potem Garmatron zmienił się w fortecę w centrum miasta. Overlord po metamorfozie w smoka zaczął przesiadywać na jego dachu, a zła Nya zasiadła za sterami działka. Ninja z Lloydem udało się dotrzeć do fortecy, a Zielonemu Ninja aż na samą górę. Tam młody Garmadon osiągnął pełnię możliwości stając się Złotym Ninja i pokonał Mrocznego Władcę. Po zniszczeniu Overlorda zniknął również Garmatron, a mieszkańcy Ninjago uwolnili się spod wpływu Mrocznej Materii.

Opis

Garmatron to olbrzymi czołg Kamiennej Armii. Służy do walki, oraz transportu, ale jego główną właściwością jest zmienianie charakteru istot żywych na zły. Dzieje się to dzięki ogromnemu działku z którego są wystrzeliwane rakiety pełne Mrocznej Materii. Niestety żeby wystrzelić rakietę pełną Mrocznej Materii trzeba odczekać dość długi proces ładowania.

Garmatron w dodatku może transformować się w fortecę. Po ścianach budynku może jeździć na szynach specjalne działko, w którym może zasiąść jedna osoba. Dach jest na tyle duży by zmieścił się na nim Mroczny Władca w formie smoka.

Informacje o zestawie

Garmatron pojawił się w zestawie 70504 Garmatron.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki