FANDOM

Gigantyczny Kamienny Wojownik
Giant Stone Warrior.PNG
Kamienny Wojownik
Przynależność Kamienna Armia
Broń Miecze
Status Żywy
Lokalizacja Kryptarium

Gigantyczny Kamienny Wojownik jest ostatnim żywym Kamiennym Wojownikiem.

Biografia

Został on stworzony wraz z resztą Kamiennej Armii przez Mrocznego Władcę. Gdy Pierwszy Mistrz Spinjitzu rozdzielił krainę na dwie części, ten wojownik znalazł się w Krainie Ninjago, gdzie został uśpiony.

Gigantyczny Kamienny Wojownik został odnaleziony przez Misako pod Muzeum Historii i przekazany władzom tego muzeum. Podczas oficjalnego otwarcia wystawy, kapiący z sufitu jad Pożeracza Światów przywrócił wojownika do życia. Wojownik od razu zaczął atakować zwiedzających. Chwilę później ruszył na Ninja, którzy próbowali się bronić, jednak bezskutecznie. Ostatecznie Lloyd zdołał go zwabić i zrzucić w otchłań, w której wcześniej znalazła go Misako.

Jakiś czas później wojownik został zamknięty w Kryptarium. Podczas ataku Kultystów na więzienie Bezoki Pete uwolnił pozostałych więźniów. Gigantyczny Kamienny Wojownik zaatakował Ninja wraz z innymi przestępcami. Ci jednak odcięli więźniom drogę ucieczki i wszyscy wrócili do swoich cel.

Kiedy Ninja zostają uwięzieni w Kryptarium, Gigantyczny Kamienny Wojownik nie reaguje na przybycie wojowników.

Informacje o minifigurce

Gigantyczny Kamienny Wojownik pojawił się w zestawie 70591 Ucieczka z więzienia Kryptarium.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki