FANDOM

Harumi

The Quiet One

Harumi Civilian

Princess Harumi

Księżniczka Ninjago
Przynależność Rodzina Królewska (dawniej)
Synowie Garmadona (druga w dowodzeniu)
Ninja (dawniej, sfałszowane)
Lord Garmadon
Broń Katana

Nóż

Status Żywa
Lokalizacja Kraina Ninjago

"Maski nie mogą być ponownie złączone."
— Księżniczka Harumi
The royal famuli

Harumi ze swoimi przybranymi rodzicami.

Wskrzeszenie Garmadona

Harumi wskrzesza Garmadona.

Harumi regret

Harumi uświadamia sobie swój błąd.

Harumi to postać, która pojawia się w 8 sezonie serialu. Jest ona znana jako księżniczka Ninjago, gdyż została adoptowana przez cesarza oraz cesarzową. Główna antagonistka i członkini Synów Garmadona, znana jako Cisza.

Biografia

Rodzice Harumi zginęli, gdy ta była mała. Została wtedy adoptowana przez cesarza i cesarzową Ninjago.

Zdolności i cechy

Jest bardzo zwodnicza i przez całe lata potrafiła ukryć swoje prawdziwe intencje przed wszystkimi, którzy ją znali. Nienawiść pochłania ją, a ona nie dba o nic poza zabieraniem wszystkiego, co Lloyd kocha, nawet jeśli oznacza to spowodowanie jeszcze większego zniszczenia niż to, co zabiło jej rodziców. W swojej księżnicznej postaci wydawała się być życzliwą postacią, która opiekowała się innymi, co pokazała, gdy pomagała biednym cywilom, dając im jedzenie. Była w stanie zdobyć zaufanie Ninja, używając pochlebnych słów. Po odkryciu ujawnienia swojego statusu cichego, stała się zimna i bezwzględna, a nawet przyznała się bez wyrzutów sumienia, że ​​to ona spowodowała eksplozję, która zabiła jej przybranych rodziców, których nigdy nie widziała jako rodziny. Jest bardzo sadystyczna, ponieważ czerpała przyjemność z cierpienia Lloyda, mówiąc mu, że między nimi nie ma nic, co złamało mu serce.

Informacje o minifigurce

Minifigurka Harumi pojawiła się w zestawach 70643 - Świątyni Wskrzeszenia ,pod postacią księżniczki ,oraz pod postacią "Ciszy" w zestawach 70651 - Starcie w sali tronowej oraz w 70658 - Oni Tytan.

Pojawienia

Ciekawostki

  • Jest ona miłosnym zainteresowaniem Lloyda. Mimo to ona nie odwzajemniała jego uczuć i go wykorzystywała.
  • Tommy Andreasen potwierdził, że jest młodsza od Ninja.
  • W języku japońskim imię Harumi znaczy wiosnę, piękno.
  • W swoim stroju księżniczki, ma ona takie same włosy jak Żelazna Smocza Dama, a gdy jest ubrana po cywilnemu, ma włosy jak Koko z filmu Lego Ninjago Film.