FANDOM

Hipnokobry
Hypnobrai Tribe.png
Plemię
Siedziba/Baza Grobowiec Hipnokobr (dawniej)
Grobowiec Kamiennej Armii
Lider(zy) Slithraa (dawniej)
Skales
Status Aktywne
Cel Rządzić Krainą Ninjago (dawniej)
Sojusznicy Anakondowcy
Dusiciele
Jadozęby
Wężowampiry
Wrogowie Ninja (dawniej)
Kamienna Armia

Hipnokobry są jednym z plemion Wężonów.

Historia

Gdy rządy Wężonów nad Krainą Ninjago dobiegły końca, Hipnokobry został uwięzione w grobowcu na Mroźnych Pustkowiach.

Po wielu latach ich grobowiec został otwarty przez Lloyda Garmadona. Slithraa, próbując go zahipnotyzować, przypadkowo zahipnotyzował sam siebie, co umożliwiło Lloydowi kontrolować generała. Wkrótce Hipnokobry zaatakowały Wioskę Jamanakai i zahipnotyzowały jej mieszkańców. Do wioski przybyli Ninja i po krótkiej walce Lloyd zarządził odwrót, jednak młodym wojownikom udało się odebrać Wężonom ich berło.

Jakiś czas później na polecenie Lloyda Hipnokobry zaczęły budowę domku na drzewie w Dzikim Lesie. Ninja odkryli domek i próbowali go zniszczyć. Gdyby budowla zaczęła się walić, Skales zakwestionował rozkazy Lloyda i zamiast atakować przeciwników zarządził odwrót i razem z pozostałymi Hipnokobrami ruszył do Klasztoru Spinjitzu. Wężonowie zabrali swoje berło i podpalili klasztor. Po powrocie do swojego grobowca, Skales wyzwał Slithrę na pojedynek i wygrał go, tym samym przejmując berło i stając się nowym generałem. Po pojedynku kazał Lloydowi odejść.

Po nieudanym ataku Wężowampirów na Ninja, Hipnokobry natknęły się na sprzymierzone z Lloydem plemię. Ponieważ Skales znał generała Wężowampirów, dwa plemiona postanowiły połączyć siły zamiast walczyć.

Zdolności i cechy

Hipnokobry potrafią zahipnotyzować wrogów, grzechocząc ogonami i nawiązując kontakt wzrokowy. W ten sposób mogą w różnym stopniu przejmować nad nimi kontrolę. Odpowiednio długie i nieprzerwane hipnotyzowanie pozwala im całkowicie zapanować na przeciwnikiem. Jeśli opanują wroga tylko częściowo, mogą na przykład patrzeć jego oczami. Jedynym sposobem przerwania hipnotycznego transu jest użycie odtrutki, która znajduje się w Berle Hipnokobr.

Znani członkowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki