FANDOM

Jacob Pevsner
Jacob Pevsner.PNG
Mistrz Dźwięku
Żywioł Dźwięk
Broń Sitar
Status Żywy

Jacob Pevsner jest Mistrzem Dźwięku.

Biografia

Jacob jest potomkiem Pierwszego Mistrza Dźwięku. W pewnym momencie odkrył swoje moce i osiągnął pełnię możliwości.

Tak jak pozostali Mistrzowie Żywiołów, Jacob został zaproszony na Turniej Żywiołów Mistrza Chena. Pojawił się o północy w przystani i wsiadł na statek Chena wraz z pozostałymi Mistrzami Żywiołów.

Po dotarciu na wyspę Chena wszyscy Mistrzowie Żywiołów zostali zaprowadzeni do pałacu, gdzie Chen wyjaśnił im zasady turnieju. Następnie zostali odprowadzeni do swoich pokoi. Wkrótce Chen ogłosił rozpoczęcie pierwszej rundy. Jacob zauważył Jadeitowe Ostrze i próbował dostać się do niego szybciej niż Pale Man i Gravis, a chwilę później walczył z Lloydem. Mistrzowi Dźwięku w końcu udało się zdobyć ostrze i zanieść je do areny pałacowej. Później razem z pozostałymi Mistrzami obserwował przegraną Karlofa.

W dalszej części turnieju Jacob obserwował walki między Ashem i Kaiem, Bolobo i Neuro oraz Gravisem i Griffinem.

Jakiś czas później Jacob walczył ze Skylor i przegrał, za co został zrzucony przez Chena do piwnic pałacu. Tam został pozbawiony swoich mocy i odesłany do fabryki.

W fabryce rozmawiał z Cole'em i Karlofem, a później próbował uciec, jednak został złapany przez Clouse'a i odesłany do karmienia jego węża.

Ostatecznie Jacobowi udało się uciec, wrócić do Ninjago i dostać się do Jaskini Samuraja X, gdzie pozostali Mistrzowie obmyślali plan.

Zdolności i cechy

Ten ślepy wojownik nie wydaje się groźny, ale gdy przestał widzieć, reszta jego zmysłów bardzo się wyostrzyła. Brak wzroku nadrabia doskonałym słuchem, a dzięki swojej sitarze jest poważnym przeciwnikiem.

Jako potomek Pierwszego Mistrza Dźwięku, Jacob potrafi kontrolować dźwięk, zazwyczaj wyzwalając go w formie fal dźwiękowych. Może również widzieć ciepło ludzkiego ciała, co zastępuje mu wzrok.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki