FANDOM

Jaskinia Samuraja X
Samurai X Cave.png
Lokalizacja
Region Kraina Ninjago
Status Opuszczony

Jaskinia Samuraja X jest tajną bazą Nyi.

Historia

Jaskinia Samuraja X została stworzona przez Nyę po pokonaniu przez Lloyda Mrocznego Władcy. Umieściła w niej swoje pojazdy, oraz ukryła ja przed światem. Pierwszy raz została użyta nie przez Samurajkę, kiedy Garmadon z swoim synem wzięli Proto Sama-X.

Po poświęceniu Zane'a w bitwie z Złotym Władcą, nową bazą Ninja została właśnie Jaskinia Samuraja X. Tam Nya zaczęła odbudowę Perły Przeznaczenia. Następnie Samurajka opuściła jaskinię w Ekspresowej Perełce. Niedługo potem Misako próbowała skomunikować się z Samurajką przez komputery w jaskini, ale bezskutecznie.

Odkąd Mistrzowie Żywiołów wrócili do Ninjago na swoich Smokach Żywiołów ich nową bazą została właśnie Jaskinia Samuraja X. Jednak po wygnaniu Kultystów do Przeklętej Krainy wszyscy opuścili jaskinię, a Samurajka umieściła w niej ElectroMecha. Podczas konfliktu z Duchami, Morro, Bansha, Ghoultar i Łucznik Dusz włamali się do jaskini. Zostali jednak nałapani przez Nyę i Ronina. Samurajka wdrapała się do swojego mecha rozpoczynając tym samym walkę z intruzami. Nie mogła jednak zrobić żadnej krzywdy przeciwnikom, co wykorzystał mistrz kos, który opętał skafander bojowy zmieniając go w Mech-ensteina. Najemnik i Mistrzyni Wody uciekli z jaskini, a Duchy zaczęły je gonić.

Informacje o zestawie

Jaskinia Samuraja X pojawiła się w dużym zestawie wydanym w drugiej połowie 2015 roku - 70737 Starcie tytanów Mech, oraz w największym z 2016 - 70596 Akcja w jaskini Samuraja X.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki