FANDOM

Jaskinie Rozpaczy
Movie Caves of Despair.PNG
Lokalizacja
Region Kraina Ninjago
Mieszkańcy Nietoperze Lawinowe
Okropne Pająki
Palące Węże
Popcorn Skalny
Smok Ziemi (dawniej)

Jaskinie Rozpaczy były miejscem ukrycia Kosy Wstrząsów i Obsydianowej Kosy.

Historia

Po wygnaniu Lorda Garmadona do Podziemi, Wu ukrył w Jaskiniach Rozpaczy Kosę Wstrząsów i postawił przy niej Smoka Ziemi jako strażnika.

Wiele lat później pojawiła się tu Armia Szkieletów i rozpoczęła poszukiwania Kosy Wstrząsów. Niedługo później Ninja przybyli tu w tym samym celu. Przemknęli do pomieszczenia z bronią i zabrali ją. Wychodząc, natknęli się na całą Armię Szkieletów, która uciekła jednak po zobaczeniu Smoka Ziemi. Ninja, używając Kosy, uciekli przed smokiem.

By odzyskać wspomnienia odebrane przez Ronina, Ninja przybyli do Jaskiń Rozpaczy i zdobyli ukrytą tu Obsydianową Kosę.

Poprzez Morro ninja zostali sprowadzeni tu w celu znalezienia Kryształu Krainy. W czasie wędrówki ninja znaleźli szkielet, który należał do niego. Krótko po znalezieniu szkieletu ukazał się Ghoultar krzyczący "To pułapka".

Krajobraz

Jaskinie Rozpaczy to sieć wijących się bez końca tuneli i niezwykle wielkich komór. Występują tu Piaskowce, które przyczyniają się do zmieniania kształtu jaskiń. Znanymi miejscami w Jaskiniach Rozpaczy są:

  • Labirynt Zagłady
  • Pajęcze Szczeliny
  • Ściana Wężowej Łuski
  • Zagubiony Tunel
  • Zjeżdżalnia Błotna

Klimat

Choć Jaskinie Rozpaczy są pod ziemią, mają swoją pogodę. Co więcej, jest ekstremalna, jak wszystko tutaj. Najpierw powietrze ani drgnie, a potem przychodzi potężny podmuch wiatru. Wichury przeciskają się przez tysiące kilometrów tuneli z potępieńczym wyciem, od którego jaskinia wzięła swą nazwę. Panuje tu temperatura 9°C.

Mieszkańcy

Stworzenia żyjące w Jaskiniach Rozpaczy są śmiertelnie groźne. Są wśród nich m.in. Nietoperze Lawinowe, Okropne Pająki, Palące Węże. Występuje tu również koralowiec - Popcorn Skalny.

No Plant.PNG

Dawniej mieszkał tutaj również Smok Ziemi strzegący Kosy Wstrząsów, jednak odleciał stąd po zniknięciu złotej broni.

Flora

W Jaskiniach Rozpaczy nie ma roślin, gdyż nie ma tu światła słonecznego, którego rośliny potrzebują, by rosnąć. Występują tu natomiast grzyby - Grzybiaki.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki