FANDOM

Kai Card

Karta Kaia

Karty są używane w grze Spinjitzu. Gracze używają ich, by dać swojej postaci przewagę w walce.

Rodzaje Kart

  • Karta Postaci - Ta karta przedstawia postać gracza. Pokazuje postać, ilość SP (Mocy Spinjitzu) z każdego elementu i Złotą Broń.
  • Karta Bitewna - Tej karty gracz używa, by zyskać przewagę nad przeciwnikiem.

Karty Bitewne dzielą się na:

Karty Budowy

Te karty pozwalają na zabudowanie spinnera, np. klockami, broniami, tarczami i ostrzami. Kiedy gracz wygra, części zostają usunięte.

Karty Zamętu

Te karty przeszkadzają przeciwnikowi, np. negując efekty jednej z jego kart. Efekt kończy się, kiedy gracz wygrywa.

Karty Siły

Te karty są często używane podczas bitwy. Mogą mieć wpływ na użytkownika karty i/lub przeciwnika.

Karty Kontroli

Te karty zmieniają wynik zakończenia walki. Większość kart kontroli chroni użytkownika przed utratą broni.

Karty Pułapek

Te metalowe karty są ustawiane na polu bitwy lub stawiane na klockach. Większość kart pułapek sprawia, że przeciwnik przegrywa, gdy dotknie karty pułapki, ale niektóre każą przeciwnikowi odrzucić ich karty.

Złote Karty

Te metalowe karty mogą zostać zagrane, tylko kiedy postać trzyma złotą broń podczas walki. Niektóre złote karty mają identyczne efekty jak zwykłe karty, ale potrzebują mniej SP.

Karty Mocy

Te karty potrzebują pewnej ilości wszystkich mocy SP ze wszystkich czterech elementów. Te karty mają zielone obramowanie.

Karty Wzmocnienia

Te karty dodają SP do mocy postaci, zanim gracz wygra. Inne karty muszą zostać zagrane po zagraniu kartą wzmocnienia.

Karty Zwojów

Te karty są wykorzystywane, by odzyskać utraconą broń, jeśli gracz jest w stanie wygrać wyzwanie ukazane na karcie.

Karty Korony

Te karty mogą zostać zagrane, tylko jeśli spinner gracza ma nałożoną koronę. Te karty są położone obrazkiem do góry i mogą zostać użyte w całej grze; ale jeśli korona zostaje usunięta, wszystkie odkryte karty zostają odrzucone.

Lista Kart

Karty Postaci

2011

2012

Karty Bitewne

2011

2012

Specjalne Karty

Te karty pochodzą ze specjalnych promocyjnych zestawów. Są holograficzne lub mają specjalne zdolności, których nie posiadają standardowe karty.

2011

2012

Więcej z Fandomu

Losowa wiki