Fandom

Wiki Lego Ninjago

Kultyści

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kultyści
Cultists.png
Grupa
Siedziba/Baza Pałac Chena
Lider(zy) Chen
Status Wszyscy, oprócz jednego członka, martwi
Cel Przejąc kontrolę nad Krainą Ninjago
Sojusznicy Skylor (dawniej)
Wrogowie Ninja
Wu
Garmadon
Mistrzowie Żywiołów

Kultyści byli grupą przestępczą, której liderem był Mistrz Chen.

Historia

Kultyści czcili plemię Anakondowców. Głównym celem Kultystów, było zamienić się w Wężonów i zniszczyć Nowe Miasto Ninjago. W tym celu Mistrz Chen zorganizował Turniej Żywiołów, na którego zaprosił wszystkich Mistrzów Żywiołów i po kolei każdemu z nich odbierał moce. Po tym jak pokonał Lloyda, przed rytuałem odebrał mu moc, lecz podczas wypowiadania zaklęcia Skylor go zdradziła i Kai zniszczył Laskę Żywiołów. Potem związali Skylor i zabrali ją do jaskini. Później wykorzystali jej moce i przemienili się w Anakondowców, a następnie polecieli do Ninjago. Następnego dnia Chope i Kapau zorientowali się ,że wczoraj nie do końca przeczytali zaklęcie i, że dokończenia rytuału potrzebna jest esencja prawdziwego Wężona. Zaczęli szukać prawdziwego Wężona i znaleźli, był to Pythor. Poszli do Kryptarium i tam spotkali Ninja. Szybko znaleźli Pythora i wzięli go ze sobą do kryjówki. Tam zmusili go do tego, żeby dał im trochę swojego potu. Później wszyscy maczali się w esencji. Tego samego dnia zaatakowali Wioskę Jamanakai i zdobyli cały wschód. Następnego ruszyli na zachód, a w Wąwozie Wielkich spotkali Mistrzów Żywiołów i Ninja oraz mieszkańców Ninjago, którzy chcieli chronić krainę więc walczyli z nimi. Kultyści ciągle mieli przewagę, lecz później Garmadon wygnał się do Przeklętej Krainy i uwolnił Generałów Anakondowców. Oni przeklnęli Kultystów i zakończyli bitwę.

Znany członkowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki