FANDOM

Lód
Zane using Ice.PNG
Zane tworzący lód
Żywioł
Mistrzowie Zane
Zły Zane
Smoki Tytanowy Smok
Shard
Artefakty Shurikeny Lodu
Ostrze Żywiołu Lodu
Kuźnia Lodu

Lód jest jednym z czterech głównych żywiołów Krainy Ninjago. Jest powiązany z atutem skradania się.

Przykłady

  • Kriokineza - użytkownik może tworzyć i kontrolować lód (zazwyczaj używany do pokrywania powierzchni i wrogów stałą warstwą lodu), tworzyć lodowe konstrukcje (mosty, bariery itp.) lub gasić pożary.
    • Kriokinetyczny lot - użytkownik może latać za pomocą lodu (ewentualnie tylko w środowisku o niskiej grawitacji), jak widać w odcinku W otchłani, kiedy Zane napędza się lodem w przestrzeni kosmicznej).
    • Przemiana w lód - pozwala czasowo przekształcić swoje ciało w lodową energię.
    • Budowanie lodowych tarcz - użytkownik może tworzyć lodową tarczę, chroniącą przed przeciwnikiem.
    • Emisja lodowych promieni - użytkownik może stworzyć potężny promień lodu, który natychmiast zamraża wszystko czego dotknie.
    • Generowanie lodowych tornad - umożliwia generowanie spiral/wirów złożonych z lodu, zarówno w ofensywnych jak o obronnych celach.
    • Generowanie zimna - pozwala negować ciepło okolicy tworząc chłód od różnym natężeniu.
    • Tworzenie lodowych kul - użytkownik może tworzyć lodowe kule, które natychmiast zamrażają wszystko co wejdzie w ich kontakt.
    • Generowanie lodowych wybuchów - użytkownik jest w stanie wytworzyć lodowy wybuch, który wszystko zamraża.
  • Tworzenie Tarczy Żywiołu - użytkownik może stworzyć wokół siebie tarczę, jednak może to zrobić tylko w obecności powietrza.
  • Tworzenie Smoka Żywiołu
Ice Spinjitzu.PNG

Lodowe Spinjitzu

Użytkownicy

Wszystkie z poniższych posiadają lub posiadały żywioł Lodu lub wywodzące się z niego zdolności:

Wszystkie lokalizacje powiązane z Lodem:

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Lód

  • Żywioły wody i lodu

    13 wiadomości
    • Lartament napisał(a): Golden Mech napisał(a):Wedóg wielu fanów Jay ma moce błyskawic i wiatru (Jay używał mocy wiatru w jednym odcin...
    • Golden Mech napisał(a):Wedóg wielu fanów Jay ma moce błyskawic i wiatru (Jay używał mocy wiatru w jednym odcinku) więc jeśli to pra...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki