Fandom

Wiki Lego Ninjago

Lód

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Lód
Zane using Ice.PNG
Zane tworzący lód
Żywioł
Mistrzowie Zane
Zły Zane
Smoki Tytanowy Smok
Shard
Artefakty Shurikeny Lodu
Ostrze Żywiołu Lodu
Kuźnia Lodu

Lód jest jednym z czterech głównych żywiołów Krainy Ninjago. Jest powiązany z atutem skradania się.

Przykłady

  • Kriokineza - użytkownik może tworzyć i kontrolować lód (zazwyczaj używany do pokrywania powierzchni i wrogów stałą warstwą lodu), tworzyć lodowe konstrukcje (mosty, bariery itp.) lub gasić pożary.
    • Kriokinetyczny lot - użytkownik może latać za pomocą lodu (ewentualnie tylko w środowisku o niskiej grawitacji), jak widać w odcinku W otchłani, kiedy Zane napędza się lodem w przestrzeni kosmicznej).
    • Przemiana w lód - pozwala czasowo przekształcić swoje ciało w lodową energię.
    • Budowanie lodowych tarcz - użytkownik może tworzyć lodową tarczę, chroniącą przed przeciwnikiem.
    • Emisja lodowych promieni - użytkownik może stworzyć potężny promień lodu, który natychmiast zamraża wszystko czego dotknie.
    • Generowanie lodowych tornad - umożliwia generowanie spiral/wirów złożonych z lodu, zarówno w ofensywnych jak o obronnych celach.
    • Generowanie zimna - pozwala negować ciepło okolicy tworząc chłód od różnym natężeniu.
    • Tworzenie lodowych kul - użytkownik może tworzyć lodowe kule, które natychmiast zamrażają wszystko co wejdzie w ich kontakt.
    • Generowanie lodowych wybuchów - użytkownik jest w stanie wytworzyć lodowy wybuch, który wszystko zamraża.
  • Tworzenie Tarczy Żywiołu - użytkownik może stworzyć wokół siebie tarczę, jednak może to zrobić tylko w obecności powietrza.
  • Tworzenie Smoka Żywiołu
Ice Spinjitzu.PNG

Lodowe Spinjitzu

Użytkownicy

Wszystkie z poniższych posiadają lub posiadały żywioł Lodu lub wywodzące się z niego zdolności:

Wszystkie lokalizacje powiązane z Lodem:

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Lód

  • Żywioły wody i lodu

    13 wiadomości
    • Lartament napisał(a): Golden Mech napisał(a):Wedóg wielu fanów Jay ma moce błyskawic i wiatru (Jay używał mocy wiatru w jednym odcin...
    • Golden Mech napisał(a):Wedóg wielu fanów Jay ma moce błyskawic i wiatru (Jay używał mocy wiatru w jednym odcinku) więc jeśli to pra...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki