Fandom

Wiki Lego Ninjago

LEGO Ninjago: Kai

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
LEGO Ninjago: Kai
LEGO Ninjago Kai.png
Książka
Wydawca AMEET
Język Polski
Ilość Stron 48
Okładka Twarda
Format 145x206mm
ISBN 978-83-253-0772-1

LEGO Ninjago: Kai jest książką wydaną przez AMEET. Zawiera opowiadania: Ninja Ognia i W ślady ojca.

Opis

To jest opis pochodzący z AMEET.pl. Nie należy go modyfikować.

Witaj w świecie Ninjago.

Nad szczęśliwą dotąd krainą zawisły czarne chmury. Ogarnięty żądzą zniszczenia - Lord Garmadon z pomocą armii szkieletów próbuje zrealizować swój przerażający plan zagłady. Jednak Sensei Wu, mędrzec i mistrz sztuki Spinjitzu wie, w jaki sposób ocalić ten świat, ale musi działać szybko... W porę znajduje czterech młodych pomocników, których szkoli na prawdziwych wojowników Ninja. Czy dzielni bohaterowie zdołają stawić czoło potędze Garmadona?

Poznaj Kaia.

Ten młody, pozbawiony lęku i lubiący ryzyko wojownik, dołączył do drużyny jako ostatni. Jego żywioł to ogień. Zanim został wojownikiem prowadził wraz z siostrą - Nyą rodzinny zakład kowalski "Świat broni". Pewnego dnia Nya zostaje porwana przez armię szkieletów Lorda Garmadona. Kai za wszelką cenę chce uratować siostrę. Jednak bez odpowiedniego wyszkolenia nie jest w stanie tego dokonać, dlatego decyduje się zostać uczniem Senseia Wu. Jako wojownik Ninja młody adept sztuk walki musi nauczyć się panować nad emocjami, by właściwie wykorzystywać swój potencjał. Przekonaj się, czy trening mistrza Spinjitzu przyniesie zamierzony efekt i czy Kai zdoła uratować swoją siostrę.

W książce „LEGO® Ninjago. Kai" znajdziesz:
- pełną charakterystykę tytułowego bohatera
- dwa fascynujące opowiadania Grega Farshteya: „Ninja Ognia" i „W ślady ojca"
- mnóstwo ciekawostek o tajemniczym świecie Ninja
- zagadki Senseia i test z wiedzy o głównym bohaterze

Więcej z Fandomu

Losowa wiki