FANDOM

LEGO Ninjago 2/2015
LEGO Ninjago 2-15
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Ninjago 2/2015 jest drugim numerem dwumiesięcznika LEGO Ninjago. Jego premiera nastąpiła 17 marca 2015 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw 891502 Krait.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się opisem czterech Ninja (Kaia, Cole'a, Lloyda i Jaya), Chena i Kraita oraz streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu W jaskini Anakondowców. Następnie magazyn przechodzi do łamigłówek. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Kaiem i jeden z Kaiem, Cole'em i Lloydem. Kolejne dwie strony zawierają drugą część Akt Ninjago zawierających informacje o Lloydzie. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu jest quiz, rysowanka, konkurs, informacje o nowych zestawach i LEGO Club oraz kolejny konkurs. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Ninjago” prezent: Wojownik Anakondowców + szabla z kości.

W magazynie między innymi:
WIELKI KONKURS – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO NINJAGO
Jaskinia Anakondowców, komiks w dwóch częściach w jednym numerze!
Łamigłówki – Akademia Senseia Wu. Rozwiąż zadania i zostań mistrzem Spinjitzu.
2 Plakaty, quiz eksperta „Jak dobrze znasz Ninjago?” i mnóstwo innych ciekawostek.