FANDOM

LEGO Ninjago 3/2015
LEGO Ninjago 3-15
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Ninjago 3/2015 jest trzecim numerem dwumiesięcznika LEGO Ninjago. Jego premiera nastąpiła 4 maja 2015 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw 891503 Cole.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się opisem czterech Ninja (Cole'a, Lloyda, Kaia i Jaya) i Griffina Turnera oraz streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu Rzeka zniszczenia. Następnie magazyn przechodzi do łamigłówek. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Jayem i jeden z pięcioma Ninja. Kolejne dwie strony zawierają trzecią część Akt Ninjago zawierających informacje o Cole'u. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu są informacje o nowych zestawach, galeria fanów i dwa konkursy. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Ninjago” prezent: Cole ninja z mieczem podwójnym wiertłem i biczem łańcuchowym!

Garmadon jest nadal w łapskach Mistrza Chena. Zane też przepadł bez śladu… jeśli chcesz się dowiedzieć, czy odnajdziemy choć jednego z nich przeczytaj najnowszy numer magazynu już dziś!

W magazynie między innymi:
Zabawa – Sprintem przez labirynt,
Super konkurs – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO NINJAGO!
Komiks „Rzeka zniszczenia”,
Akademia Senseia Wu – rozwiąż zadania – zostań mistrzem Spinjitzu,
Plakaty i mnóstwo innych atrakcji.